"את הריצה ההיא לא סיימתי בגלל האזעקות, אך לא אפסיק לרוץ, לא ניכנע לטרור"

ד"ר חן גלייט סנטר מספרת בטור אישי על האימה של אזעקות באותה שבת ארורה, ההשתטחות על הקרקע תוך כדי ריצה, אך ההחלטה למרות הכל להמשיך לצאת ולרוץ בהתאם להנחיות, למען הגוף והנפש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
חן גלייט סנטר. לא נפסיק לרוץ | צילום: פרטי

השבת שהייתה.
7 באוקטובר, 2023

אני רוצה לכתוב, אני רוצה לתאר, אני רוצה שכל העולם יידע וישמע!!! וכל פעם כשאני באה לכתוב, הרגשות מציפים אותי, המחנק, הלב כואב לי.

לקח לי זמן ואפילו עכשיו, אני לא מוצא את המילים המדויקות לתאר את מעשי הזוועות, את הטבח הברוטלי שביצע ארגון הטרור חמאס בפיגוע והטבח האכזרי ביותר שפתח באוכלוסייה אזרחית תמימה ביום שבת 7 באוקטובר 2023 בשעה 6:30 בבוקר.

ה-7 באוקטובר ייזכר על ידי מדינת ישראל, הקהילה היהודית והאנושות כולה לעולמי עד.

לכאורה, זו הייתה עוד שבת בבוקר בשבילי, שבה תכננתי את ריצת הבוקר שלי יום קודם, הכנתי את ציוד הריצה ונעלי הריצה. הגדרתי את השעון מעורר לשעה 5:30 בבוקר. לא האמנתי בחלומות הכי נוראיים שלי שרק 40 ק"מ ממני אסופת מרצחים כבר מוכנה מבעוד מועד עם נשקים תחמושת על כל גווניה וכלי הריגה שונים שהדעת שלי לא מסוגלת להעלות, ארגון של רוצחים צמאי דם ואכזריים שהכל אצלם מוכן מזומן ומאומן ושעוד שעה בדיוק תתחיל מתקפת הטרור הכי גדולה שידעה ארצי מאז הקמתה.

חן גלייט סנטר במרחב המוגן בשבת בבוקר | צילום: פרטי

האנושות לא יצרה את המילים שיכולות לתאר פשעי מלחמה שבוצעו על נשים, ילדים, תינוקות, גברים כולם חפים מפשע. אוכלוסייה אזרחית. שפה אנושית לא קיימת כדי לתאר מעשים מתועבים כאלה.

יצאתי מהבית, התכנון שרץ לי בראש היה להעביר את ה 2 ק"מ הראשונים בריצת אספלט ולאחר מכן להיכנס לשדות הפתוחים לספוג את קרירות הבוקר והזריחה המהממת.

בעוד אני רצה, אני שומעת ברקע אזעקות. בהתחלה אני לא מאמינה שאלו אזעקות, חשבתי שאני מדמיינת, אלא שלא הרבה אחרי זה ישנם פיצוצים. מתקשרת הביתה ושומעת את כולם ערים וזה חריג… שבת בבוקר שעה מוקדמת..בדרך כלל חוץ ממני ערה הבית שלי ישן. אני אומרת להם שאני שומעת אזעקות וכמה שניות עוברות, ישנן אזעקות גם באזור שלי ואני משתטחת על הקרקע היכן שאני נמצאת, כשבקרבתי מבני תעשייה. המחשבה הראשונה שעוברת לי בראש היא "מה כבר פיספסתי" איך לא ידעתי… הפתעה לחלוטין.

מאז שבת שעברה אני לא מוצא את המילים, את התמונה, או את הסרטונים שמתארים בצורה אמיתית וברורה את מה שבוצע שם על ידי חמאס.

המדינה שלנו במלחמה. לא מאז ה-7 באוקטובר 2023, אבל מה שקרה באותה שבת ארורה של ה-7 באוקטובר הגיע לחדשות.

חן גלייט סנטר | צילום: פרטי

יש כל כך הרבה ארגוני טרור שטוענים שאין לנו את הזכות לחיות כאן במדינה הזו. אנחנו נלחמים למען המדינה הזו. אדמת הארץ הזאת ספוגה בדם נשמות היקרים ביותר.

כל כך הרבה ארגוני טרור, אחד מהם הוא ארגון הטרור האכזרי חמאס. חמאס הוא ארגון טרור ברברי אכזרי, כמו דאעש. הם מקדשים את הרצח, רצח באכזריות של כל מי שאינו יהודי ובפרט המטרה שלהם היא לרצוח כמה שיותר יהודים. לשפוך את דמנו.

השבת האחרונה, 7 באוקטובר 2023, הייתה אחת ההתקפות הרצחניות הבזויות הברבריות הנוראות ביותר שידעה ארצי מאז הקמתה ב-1948. מדינת ישראל עוברת ימים קשים ביותר מאז הקמתה, עברה מתקפת טרור ברברית האכזרית ביותר אי פעם, כמו ה-11 בספטמבר.

את הריצה הזו כמובן שלא סיימתי, העברתי אותה שעות בתוך מרחב מוגן עד שמצאתי מרווח זמן שיכולתי לרוץ בו חזרה הביתה.

מאז, יצאתי לרוץ וכן אני ממשיכה, הפעילות הגופנית חשובה וחיונית במיוחד בתקופה כזו, שבה המציאות עולה על כל דמיון. חשוב להמשיך ולעשות פעילות כמובן תוך הקפדה על הוראות פיקוד העורף ובסמיכות למרחב מוגן.

לא ניכנע לטרור המדינה שלנו אולי קטנה אבל אנחנו ננצח כמו שניצחנו בכל מלחמה ששכנינו כפו עלינו.

אנחנו חזקים וננצח.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג