אימונים ותרגילים אפקטיביים שיחזקו ויחטבו אתכן

המאמנת ג'ני קפלן בסרטון הדרכה עם 6 תרגילים שיחממו אתכן לפני הריצה שלכן בפארק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל הטורים של ג'ני קפלן – היכנסו לכאן

תקופת החורף היא ללא ספק התקופה האהובה על ספורטאים רבים לאימונים בחוץ, ריצות ורכיבת אופניים. אוויר נעים וצלול שמרחיב את הריאות, וכבר לא מתכסים בשכבת זיעה מרגע הראשון שמתחילים להתאמן או לרוץ. הזמן האולטימטיבי בעיני ליהנות משיפור הכושר היא תקופת החורף. ספורטאי סבולת מבינים את החשיבות של אימוני החיזוק לשיפור היכולות בריצה או רכיבה, מניעת פציעות ושמירה על גוף ספורטיבי וחטוב למראה. אני אוהבת וממליצה לשלב את אימוני החיזוק במהלך הריצות שלי, לפני יציאה למסלול הריצה או תוך כדי כחלק מאימון אינטרוולים קורע.

אימון שמתאים לכל הרמות | צילום: אסף קפלן

הנה אימון כושר אפקטיבי ב-5 דקות בלבד, שתוכלו לעשות בחוץ, בסביבת הספורטק או אפילו הספסל בגינה. אימון שמתאים למתאמנים בכל רמות הכושר ובמיוחד למתחילים בעולם הכושר והאימונים הפונקציונליים. האימונים הללו כוללים תרגילים פונקציונליים שמפעילים את כל שרירי הגוף כמכלול ותורמים לפיתוח כושר כללי, כוח, סבולת לב ריאה, חיזוק שרירים ושריפת שומנים ליצירת מראה חטוב ומעוצב. את כל ההסברים לביצוע תקין עם טכניקה נכונה תמצאו בסוף הסרטון ואחר תרגול איטי ומבוקר תוך כדי ההדרכה שלי.

צ פ ו || 6 תרגילים אפקטיביים

צ פ ו || אימון כושר אחרי הלידה



ג'ני קפלן | מאמנת כושר בשיטת טקפיט ואלופת ישראל בקטלבלס

לערוץ הכושר של ג'ני ביוטיוב




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג