אופני הרים || חיימי סיים במקום 41 בסבב גביע העולם

ישראל עדיין נאבקת על מקומה באולימפיאדת ריו ונכון להיום מדורגת במקום ה-20 כאשר ישנו מאבק בין חיימי וישי על הכרטיס לריו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי בתחרות באוסטרליה 2016 1

רוכב אופני ההרים, שלומי חיימי סיים היום (ראשון) במקום ה-41 בתחרות הראשונה בסבב גביע העולם באופני הרים לשנת 2016. התחרות התקיימה בקיירנס שבאוסטרליה והשתתף בה לצד חיימי גם רוכב אופני ההרים רותם ישי שסיים במקום ה-71. השוויצרים שלטו בתחרות ותפסו 6 מתוך 8 המקומות הראשונים ובמקום הראשון הגיע אלוף העולם נינו שורטר לאחר שסיים 7 הקפות בזמן של 1:27:44 שעות, גם הוא שוויצרי כמובן.

שלומי חיימי, רותם ישי נהנו מעידוד של הקהילה הישראלית והיהודית הקטנה בקיירנס | צילום: איגוד האופניים

כתבות נוספות בנושא
נבחרת ישראל באופני הרים וכביש ממשיכה להאבק על כרטיס לאולימפיאדה
שני רוכבי U23 ושלושה רוכבי נוער ישראלים קבעו קריטריון לאליפות אירופה באופני הרים
הרוכב רותם ישי ניצח בתחרות אופני הרים בינלאומית בגלבוע

חיימי סיים בזמן של 1:33:50 שעות, פיגור של 6:06 דקות מהמנצח לאחר רכיבה יציבה ועקבית. ישי פתח חלש ולא הצליח לשפר מיקום במהלך התחרות. לאחר 5 הקפות מתוך 7 הורד מהמסלול עקב פיגור גדול מהמותר ודורג במקום ה-71. בתחרות השתתפו 86 רוכבים. חיימי צבר 27 נקודות לדירוג האולימפי של נבחרת ישראל, וישי 3 נקודות נוספות. השניים נהנו מעידוד של הקהילה הישראלית והיהודית הקטנה בקיירנס.

כיצד משפיעה התחרות על ריו?

התוצאה של חיימי היום מעניקה לו יתרון משמעותי על ישי במאבק על הכרטיס הבודד לרוכב ישראלי לאולימפיאדת ריו. על מנת לעקוף את חיימי, ישי יצטרך תוצאה יוצאת דופן וסיום בפיגור מקסימאלי של כ-3:30 דקות מהמנצח באחת משתי תחרויות המבחן הנותרות בחודש הבא, זאת בהנחה שחיימי לא ישפר את התוצאה שלו.

לפני שאחד מהם ייסע לריו, על חיימי, ישי וגיא זסלר להבטיח בארבעת השבועות שנותרו לתום הקמפיין האולימפי את מקומה של נבחרת ישראל, המדורגת נכון להיום במקום ה-20 בעולם, בין 24 הנבחרות הראשונות בעולם, מקום שיעניק לישראל כרטיס לרוכב אופני הרים ראשון באולימפיאדה (כאשר יתכן מאוד שגם מקום 25 יספיק). לשם כך ישתתפו רוכבי הנבחרת בתחרות בינלאומית ברמה C1 שתתקיים במשגב ב-14 במאי, ובתחרות גביע העולם בגרמניה ב-22 במאי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג