5 נקודות שיפור לשחיית חתירה למרחקים

כדי לחיות בריא צריך לעשות שינוי בחיים, אבל איך תמציאו את עצמכם מחדש? הנה שיטה שתעזור לכם לעשות את השינוי המיוחל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשלב מסוים מגיעה ההבנה – צריך לעשות שינוי ולאמץ אורח חיים בריא יותר. להתחיל לעשות ספורט. אבל כדי להתחיל ובעיקר כדי להתמיד, צריך שילוב של הנאה והשראה שיתנו לנו סיבה אמיתית לקום מהספה הנוחה. מה אם נגיד לכם שיש דרך מהירה ליעד הזה? מיליוני אנשים באמריקה ומאות אלפים בישראל, שכבר כמעט ויתרו על הרעיון של לעשות ספורט באופן קבוע, למדו לשחות חתירה במהירות וללא מאמץ ושוחים היום עשרות בריכות ביום, בקלות ובהנאה. איך הם עשו את זה? ואיפה מתחילים?

לשחות חתירה בקלות

להפוך לשחיין השוחה חתירה בקלות וללא מאמץ

אורח חיים בריא נמצא גבוה ברשימת היעדים של כולנו. אבל המרחק בין מציאות לשאיפות רחוק מאוד. כמה מאיתנו מחזיקים במנוי לחדר כושר, כשלמעשה לא ביקרנו שם כבר חצי שנה? כמה נעלי ריצה מעלות אבק במחסן אחרי שהצטרפנו לטרנד למשך חודש עד שהברכיים התחילו לכאוב מהריצה, או שההליכה בחוץ באמצע אוגוסט הוציאה לנו את הרוח מהמפרשים?

אחת הסיבות להצלחה העולמית של TI, בית הספר הגדול בעולם לשחיית חתירה, היא היכולת של שיטת הלימוד לשנות את התלמיד מקצה לקצה תוך 10 שיעורים בלבד. TI, או Total Immersion, מאפשר לכל אחד, בשיטה ייחודית ומהירה, להפוך לשחיין השוחה חתירה בקלות וללא מאמץ. אחרי אלפי "סיפורי סינדרלה" של אנשים שלא עשו ספורט ומצאו את עצמם שוחים גם שעה ברציפות, ב-TI יכולים להתגאות בכך שפיצחו את השיטה.

המרכיב הסודי של TI הוא ההבנה ששחיית חתירה היא ספורט נפלא, שיכול לגרום לשינוי גדול והרבה הנאה כאשר הוא נעשה בטכניקה הנכונה. אם לא שוחים בטכניקה הנכונה, לא ניתן לשחות מרחק גדול ואחרי שתי בריכות נרגיש מותשים וחסרי אוויר. לכן, קורס של TI הוא הדבר הכי רחוק משיעורי השחייה שאתם אולי זוכרים מבית הספר היסודי.

היכנסו ושריינו לעצמכם מקום בקורס TI ללימוד שחיית חתירה למרחקים ארוכים >>

אז מהי הדרך לאורח חיים בריא באמצעות שחיית חתירה למרחקים ארוכים בשיטת TI? בתור התחלה, אספנו 5 נקודות שאולי יעוררו בכם השראה:

1. ללמוד על פי שיטה מוכחת – כמעט כל מי שלמד שחייה בילדות, יכול להגיד לכם שה"שיטה" המסורתית היא כישלון. לזרוק ילד למים וללמד אותו תנועות 'על הדרך', היא בעיקר דרך להשניא את השחייה על האדם. העולם התקדם מאוד בלימוד טכניקות לביצוע פעילות גופנית – וכבר לפני 30 שנים, השחייה זכתה לקבל שיטת לימוד מחושבת ומתקדמת, עם היווסדה של שיטת ה-TI. אם אתם עומדים להטמיע אורח חיים בריא, מצאו שיטת לימוד מוכחת, שהביאה לתוצאות בכל העולם.

שחייה כאורח חיים בריא | צילום: שאטרסטוק

2. לא לקפוץ ישר למים העמוקים – אחרי שצחקנו ממשחק המילים המשעשע, הגיע הזמן להבין שהוא אכן נכון. מים הם סביבה שמכריחה אותנו לשמור על עצמנו צפים בכל רגע נתון, כך שאי אפשר ללמוד שחייה בקפיצה ישירה למים העמוקים וקבלת הוראה להזיז את עצמנו קדימה – ויהי מה. אין לנו סיכוי לבוא לבד לבריכה וללמד את עצמנו חתירה למרחקים ארוכים. זה קשה ודורש לעשות הרבה דברים בו זמנית, וזה גורם לנו להתייאש ולהמשיך ישר למזנון.
כולנו יכולים לרוץ למרחק של כמה מטרים, או לשחות שתי בריכות חתירה, אך כדי לשחות באופן רציני ולמרחקים ארוכים, צריך ללמוד את הטכניקה. ב-TI לומדים תוך 10 שיעורים איך לשחות נכון ומבלי להתאמץ.

3. לא צריך להתאמץ בשביל ללמוד איך שוחים חתירה נכון – בשביל אורח חיים בריא לאורך זמן, לא צריך לקרוע את עצמכם במהלך הלימוד ולא לאחר מכן. היופי בשחיית חתירה למרחקים ארוכים, הוא שהגוף שורף אנרגיה בקצב אחיד, ללא מאמצים פתאומיים. כך פועלת גם שיטת הלימוד של TI: לימוד ללא מאמץ, עבודה על תנועות נכונות והטמעה של המסלול הנכון לשחייה נבונה. לאחר מכן, השחייה למרחקים תהיה הרבה יותר נינוחה ואפקטיבית.
אם משהו ממש קשה לנו, אנחנו עשויים לוותר עליו לחלוטין. לעומת זאת, כאשר המאמץ נבנה לאט ובהדרגתיות, עד לשחייה של 5 ק"מ ומעלה, הסיכוי להמשיך ולדבוק בפעילות הגופנית הרבה יותר גבוה. בסופו של דבר, לימודי שחייה נועדו ללמד איך שוחים נכון, ולא איך להתאמץ.

4. תוצאות מהירות – כדי להתמיד לאורך זמן באורח חיים בריא וספורטיבי, צריך תהליך פשוט ומהיר ותוצאות מהירות. בשיטה של TI לומדים ושוחים תוך 10 שיעורים בלבד ומרגישים את השינוי מהר. אחרי 10 שיעורים כבר שוחים למרחק ניכר, בקלות וללא מאמץ, ונהנים מתחושת הצלחה שדוחפת אותנו קדימה להמשיך ולהתמיד.

5. ללמוד עם אנשים כמותכם – אין סיבה להרגיש לא נוח על כך שאתם לא באמת יודעים לשחות חתירה 'כמו שצריך'. אם אתם רוצים נקודת התחלה טובה ונעימה לאורח חיים בריא, כדאי ללמוד במקום שמגיעים אליו אנשים בדיוק כמותכם. אנשים שרוצים לעשות שינוי, לאמץ אורח חיים בריא יותר ולהתחיל לעשות ספורט בצורה מסודרת, או מי שהחליט לעשות שינוי בפעילות הספורטיבית הקבועה שלו עקב פציעה, שעמום או חוסר הנאה. לימוד באווירה נינוחה, עם מדריכים שלא מאמינים ב-"לזרוק אתכם לכרישים" – יעזור לכם להגיע לתוצאות ולהרגיש בנוח.

בעוד כמה חודשים, כשתסיימו שחייה של 10 ק"מ, תוכלו להסתכל במראה בסיפוק ולהרגיש שעשיתם שינוי – ונהניתם גם מהדרך.

אתם במרחק 10 שיעורים משינוי בחיים.

היכנסו ושריינו לעצמכם מקום בקורס TI ללימוד שחיית חתירה למרחקים ארוכים >>

כתבת תוכן שיווקי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג