4 מדליסטים אולימפיים יגיעו לסבב האירופי במים פתוחים באילת

התחרות הפותחת את הסבב האירופי בשחייה במים פתוחים תיערך השבוע בישראל ויהיו בה כמה שמות מעניינים במיוחד שיגיעו לארץ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנה קוניה באילת | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

התחרות הפותחת את הסבב האירופי בשחייה במים פתוחים תיערך השבוע באילת וכעת מתפרסמות ההרשמות הרשמיות למשחה המרכזי בתחרות, ל-10 ק"מ, שייערך ביום חמישי, ואיתן כמה שמות מעניינים במיוחד שיגיעו לארץ. במשחה הגברים, שלושה מדליסטים אולימפיים יגיעו לאילת: קריסטוף ראזובסקי ההונגרי שזכה בכסף במשחה המים הפתוחים בטוקיו, גרגוריו פאלטריניירי האיטלקי, האלוף האולימפי מריו, שיאן העולם לשעבר, ובעל שתי מדליות מטוקיו, מארק אנטואן אוליבייה הצרפתי זוכה הארד בריו ומקום שישי בטוקיו.

מתן רודיטי | צילום: יניב כהן, באדיבות איגוד השחייה

אצל הנשים, מי שחוזרת לאילת בניסיון לקחת שוב את הזהב היא האלופה האולימפית הברזילאית אנה קוניה, כאשר מי שינסו לעצור בעדה הן אלופת העולם לשעבר אורלי מולר הצרפתייה, סגנית אלופת העולם והרביעית בטוקיו אנה אולאש ההונגרייה, החמישית בטוקיו לאוני בק הגרמנייה והמדליסטיות האירופיות האיטלקיות ג'וליה גבריאלסקי וברברה פוצובון והצרפתייה אושאן קאסיניול.

אנה קוניה באילת | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

מהזווית הישראלית, מתן רודיטי, שסיים רביעי בטוקיו, ינסה להתברג בפודיום של הסבב בפעם השנייה בקריירה לאחר שעשה זאת גם ב-2020. אלופת העולם לשעבר אווה פביאן תוליך נבחרת ישראלית נשית חזקה. אליהם יצטרפו בקרב על הפודיום של אליפות ישראל שאר השחייניות והשחיינים המובילים בישראל כמו עדו גל, יונתן אחדות, זיו כהן, עדן גרילואנצה, אורין גבלן ועומר שורץ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג