האתלטיקה העולמית והאירופית תומכת: "אנחנו איתכם, מוכנים לספק כל סיוע"

הלורד סבסטיאן קו נשיא התאחדות האתלטיקה העולמית ודוברומיר קרמארינוב נשיא ההתאחדות האירופית שלחו מכתבי תמיכה לאיגוד הישראלי: "שולחים לעם בישראל רגשי אמפתיה וסולידריות כנים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נועם ממו באצטדיון האתלטיקה גבעת רם | צילום: גלעד קוולרצ'יק

לא מעט ארגונים ואיגודי ספורט בינלאומיים נמנעים מתמיכה בישראל בימים אלה ושותקים אל מול זוועות הטרור של חמאס. מי שדאגו לשלוח את תמיכתם הבלתי מסויכת היו נשיא התאחדות האתלטיקה העולמית, לורד סבסטיאן קו, ונשיא התאחדות האתלטיקה האירופית, דוברומיר קראמרינוב. השניים פנו במהלך השבוע שעבר ליו"ר איגוד האתלטיקה בישראל עמי ברן והביעו את תמיכתם לאחר המתקפה הרצחנית של חמאס בשבעה באוקטובר.

לכתבות נוספות בנושא:
אלופי ישראל ניצלו מהפסטיבל ברעים: "שמענו את הכדורים שורקים לידנו"
אלופת ישראל לנוער לשעבר נהרגה מרקטה, האצן נפל בקרב מול מחבלים
התיעוד המצמרר: הרצים קובי פריאנטה ונעמי שטרית ז"ל רגע לפני שנרצחו

עם זאת, יש לציין כי על אף התמיכה וההצעה לסיוע, שתי ההתאחדויות לא פרסמו את תמיכתם גם באופן פומבי בפרופילים שלהן ברשתות החברתיות או באתריהן.

במכתב מהלורד קו, הבהיר נשיא ההתאחדות העולמית, ומי שבעצמו היה אתלט מעוטר ואלוף אולימפי, כי מחשבותיו נתונות לאתלטים הישראליים ולאתלטיקה הישראלית כולה והציע את סיוע ההתאחדות העולמית במה שצריך.

סבסטיאן קו, תמונת ארכיון | צילום: Mohan, Wikimedia

ממכתבו של דוברומיר קראמרינוב, נשיא התאחדות האתלטיקה האירופית : "אנו, כל אנשי התאחדות האתלטיקה האירופית, מושיטים לכם את ידינו. התמלאנו בצער עמוק נוכח האירועים הטרגיים שעוברים עליכם בישראל בימים אלה.
ברגעים אלה של מצוקה תהומית, אנחנו שולחים לכם, לעם בישראל, רגשי אמפתיה וסולידריות כנים. דעו שהתאחדות האתלטיקה האירופית מוכנה לספק לכם כל סיוע ותמיכה שנחוצים לכם בשעה הקשה הזו. אנחנו כאן אתכם ובשבילכם".

עמי ברן, יו"ר איגוד האתלטיקה בישראל אמר: "בימים קשים אלה אנחנו מודים מכל הלב לחברינו מהאתלטיקה העולמית ומהאתלטיקה האירופית על התמיכה וההזדהות איתנו. לקבל הודעות כאלה מסבסטיאן קו ומדוברומיר קראמרינוב נותן לנו את הכוח להמשיך ולהאמין שיעמדו לצידנו כאשר מנגד כוחות הרשע מנסים למחוק אותנו ואת ארצנו. אנחנו, באיגוד האתלטיקה, מברכים את כל חיילינו ואת כוחות הבטחון ומודים להם על המאמצים לשמור עלינו ועל המדינה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג