אלופת ישראל לנוער לשעבר נהרגה מרקטה, האצן נפל בקרב מול מחבלים

אבל באתלטיקה הישראלית: שירז ברודש בת ה-23, ספרינטרית עבר ממכבי ראשל"צ, נהרגה עם בן זוגה מפגיעת רקטה, רס"מ אליק פוזניאקוב, לשעבר מאתלטי הנגב, נפל בקרבות מול מחבלים כשוטר במחוז דרום. יהי זכרם ברוך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שירז ברודש ואליק פוזניאקוב ז"ל | תמונות: באדיבות איגוד האתלטיקה

השכול ממשיך להכות בכל רחבי המדינה והיום (שני) התבשרנו כי גם משפחת האתלטיקה הישראלית ספגה אבידות, עם הירצחם של האתלטית לשעבר שירז ברודש והאתלט לשעבר רס"מ אליק פוזניאקוב.

ברודש בת ה-23 נרצחה יחד עם בן זוגה אבשלום פרץ, בעת שהשנים נסעו מנתיבות לרחובות וספגו פגיעת רקטה ישירה. ברודש הייתה אתלטית בגיל הנוער באגודת מכבי ראשון לציון, תחת המאמנים אירנה לנסקי וחי כהן. היא הייתה ספרינטרית, שהתמקצעה בריצת 100 מטר, ואף הייתה שותפה למדליית הזהב של רביעיית השליחות 4X100 מטר של האגודה באליפות ישראל נוער ב-2018.

כשהתגייסה לצה"ל פרשה מאתלטיקה מקצוענית, אולם לא עזבה את הספורט, למדה והתמקקצעה בתחום והפכה למאמנת כושר. באגודת מכבי ראשל"צ סיפרו על "ילדה מקסימה ומלאת שמחת חיים".

רס"מ אליק פוזניאקוב מדימונה היה אתלט מצטיין בגילאי קדטים ונוער בריצה ל-400 מטר באגודת אתלטי הנגב בין השנים 2003 ל-2005. הוא היה בוגר של כפר הנוער הדסה נעורים, ולאחר הקריירה כאתלט התגייס למשטרה ושימש כבלש ביחידת מגן מחוז דרום. עם ראשית הלחימה בדרום, נפל פוזניאקוב בקרב מול מחבלים בנגב המרכזי.

יהי זכרם ברוך.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג