תחרות הריצה הוירטואלית של ישראל: ינשופים נגד ציפורי הבוקר

אתגר ריצה חדש של נייקי, יחשוף איזו קבוצת רצים בישראל דומיננטית יותר: קבוצת רצי הבוקר משכימי הקום, או דווקא רצי הלילה הרצים לאור הירח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ ינשופים נייקי נייק
מרוץ ינשופים נייקי נייק

הדור הבא של אתגרי הריצה יוצא לדרך עם הכרזתה של נייקי על תחרות ריצה וירטואלית ראשונה בישראל בין רצי הבוקר לרצי הלילה.

חובבי הריצה מוזמנים לקחת חלק באתגר הריצה הגדול, שיחל ב-21.9, כאשר בסופו, בתום חודש של פעילות, תבחר הקבוצה הזוכה וממנה יוגרלו 8 רצים אשר יזכו להשתתף במרוץ “WE RUN BANGKOK" בתאילנד.

מרוץ ינשופים נייקי

מיהי קבוצת הרצים שרצה למרחק רב יותר: ציפורי הבוקר או ינשופי הלילה | צילום: יח"צ

אתגר הריצה החדש של נייקי, יחשוף אחת ולתמיד איזו קבוצת רצים בישראל דומיננטית יותר: קבוצת רצי הבוקר משכימי הקום, או דווקא רצי הלילה הרצים לאור הירח. במהלך התחרות ייצברו הקילומטרים של כל הרצים באמצעות אפליקציית נייקי פלוס אשר יותר מ- 100,000 רצים בישראל כבר משתמשים בה, ובתום התחרות יוודע מיהי קבוצת הרצים שרצה למרחק רב יותר: קבוצת ציפורי הבוקר או קבוצת ינשופי הלילה.

כיצד משתתפים?
על מנת להשתתף באתגר ולקחת בו חלק יש להרשם עד ה-27.9 באתר התחרות. ההרשמה איננה כרוכה בתשלום ופתוחה לתושבי ישראל בני 18 ומעלה.
בזמן ההרשמה יבחר כל רץ את הקבוצה המועדפת עליו: רצי הבוקר (early birds) או רצי הלילה (night owls). במהלך חודש התחרות כל הקילומטרים שיצבור הרץ בהתאם לקבוצה אליה הוא שייך, ייצברו לטובת הקבוצה שלו, במטרה לגבור על הקבוצה היריבה.

מרוץ ינשופים נייקי

לוגו המרוץ שנבחר

בתום התחרות הקבוצה המנצחת היא זו שתצבור את מספר הק"מ הרב ביותר, ומתוכה יוגרלו 8 משתתפים (4 רצות ו-4 רצים) שיזכו לטוס ולהשתתף במרוץ נייקי בבנגקוק (10 קילומטרים) שיתקיים ב- 7.12.14. ככל שרצים יותר, מגדילים את הסיכויים לזכות בתחרות, כאשר כל 20 ק"מ של ריצה (מצטברת כמובן) מזכים את הרץ בהשתתפות נוספת בהגרלה (עד 5 השתתפויות לרץ במהלך התקופה).

במהלך חודש התחרות יקיים מועדון הריצה של נייקי בתל-אביב ריצות אימון מיוחדות ויקיים תחרות פנימית בין מאמני המועדון וקבוצת המתאמנים: מאמן הריצה אריאל הלר יוביל את ציפורי הבוקר (אימוני בוקר בימי שישי בשעה 7:00). מנגד קבוצת הינשופים בהובלת המאמן יניב כתר גונדה (אימוני ערב בימי שלישי בשעה 19:20). האימונים אינם כרוכים בתשלום. נקודת המפגש בחנות נייקי בנמל תל-אביב (יש שמירת חפצים).

לפרטים על התחרות: http://www.nikerunning.co.il/justdoit


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אורן הגיב:

    ברור מי יטוס.. מי שיקשור את הטלפון לרגליים ויסע על האופניים החשמליים כל יום.
    תחרות קלאסית למצב כזה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג