תחזית לים נהדר: כל מה שצריך לדעת לקראת משחה "דולפין" אשדוד

המשחה שיפתח את ה-Aquatic League, ליגת המים הפתוחים של שוונג, צפוי להיערך בתנאי ים נהדרים, כשמאות שחייניות ושחיינים כבר הבטיחו את השתתפותם. רגע לפני, עושים סדר: מה התחזית המלאה, אילו מקצים יש ומדוע השם "דולפין"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
משחה דולפין אשדוד | צילום: צלמי שוונג

משחה "דולפין" אשדוד, המשחה הראשון ב-Aquatic League, ליגת המים הפתוחים של שוונג, ייערך מחר (שישי) בחוף הקשתות ולפחות לפי תחזית הגלים, צפוי להיערך בתנאי ים פשוט נהדרים לשחייה. מאות שחייניות ושחיינים כבר הבטיחו את השתתפותם, כולל הפיינליסט האולימפי יעקב טומרקין. רגע לפני, הכנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לקראת המשחה.

תחזית גלים ומזג אוויר
המונח "פלטה" מעולם לא היה רלוונטי יותר. תחזית הגלים לקראת המשחה היא עד 10 ס"מ, או במילים אחרות, כמעט ללא גלים כלל, מה שצפוי להבטיח תנאים מצוינים לשחייניות ולשחיינים. טמפרטורת המים צפויה להיות כ-24 מעלות, גם היא מצוינת למשחה תחרותי. בחוץ צפוי להיות חם, עם קרוב ל-30 מעלות בזמן סיום המשחה, כך שכדאי להקפיד על שתייה מרובה.

תחזית הים ל-2.6 באשדוד

אילו מקצים יש?
לרשותכם עומדים שלושה מקצים – 4 ק"מ, 2 ק"מ ו-1 ק"מ. הזינוק והסיום לכל המקצים מחוף הקשתות, כאשר מדובר במסלולים מעגליים (המקצה הארוך מבצע שני סיבובים). לפירוט המסלולים המלאים ולמפה מוזמנים ללחוץ כאן.

למה "דולפין"?
לא רבים יודעים, אבל מול חופי אשדוד היפים שוכנת דרך קבע אוכלוסייה מרשימה של דולפינים. בים התיכון אוכלוסייתו של הדולפין המצוי הצטמצמה בשנים האחרונות, בין השאר עקב דיג־יתר ולכידה בלתי מכוונת בציוד דיג. החל מ-2007 עשרות דולפינים ממין זה, המוגדר כיום בסכנת הכחדה בים התיכון, נצפים בקביעות מגבול עזה ועד יפו. המשחה נערך בשיתוף עמותת "דלפיס", ששם לו למטרה לקדם את הקמתן של שמורות ימיות בישראל, שיהוו סביבה בטוחה ומוגנת ליונקים הימיים ואנחנו שמחים לקדם את המטרה החשובה דרך השחייה".

פרסים וניקוד
כפי שכבר הבנתם, מדובר בתחרות הראשונה שמקנה ניקוד ל-Aquatic League, ליגת המים הפתוחים של שוונג. את ההסבר המלא לגבי שיטת הניקוד לליגה, תוכלו למצוא כאן. במקצה עצמו יוענקו מדליות לשלושת הראשונים בכל קטגוריית גיל (את פירוט קטגוריות הגיל תוכלו למצוא כאן), כמו גם גביעים לשלושת הראשונים בדירוג הכללי.

נתראה על החוף!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג