תוך 10 ימים: שיא ישראלי שני לסיון אוירבך בריצת 1,500 מטר

האתלטית הישראלית ממשיכה להשתפר בצעדי ענק, ולאחר שהפכה לשיאנית לראשונה בשבת שעברה, קיזזה עוד כשתי שניות משיאה הטרי וסיימה רביעית בתחרות בבריסל: "אני מרוצה מאוד, יכולה לרוץ עוד יותר מהר"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
סיון אוירבך | צילום: Mason Harbour

האתלטית הישראלית סיון אוירבך (מכבי חיפה כרמל) פשוט בכושר מצוין הערב (שני) היא קבעה בפעם השנייה תוך עשרה ימים שיא ישראלי חדש בריצת 1,500 מטר, לאחר שעברה את המרחק בזמן של 4:09.36 דקות במסגרת תחרות בבריסל, בלגיה. היא סיימה במקום הרביעי את הריצה.

לכתבות נוספות בנושא:
הראשונה מתחת ל-29 דקות: שיא עולם לצ'בט בריצת 10,000 מטר
אדוה כהן שברה שיא ישראלי בינ"ל בריצת 3,000 מכשולים ומתקרבת לפריז
"לראות את השקופים": על מיזם ההתרמה שחילק כבר 4,000 נעלי ריצה

כזכור, רק בשבת שעברה, אוירבך הפכה לראשונה לשיאנית ישראל במרחק הזה. היא שיפרה את השיא הלאומי שהיה שייך לסלאמוויט ביולין טפרי, כשקבעה 4:11.29 דקות. הערב האתלטית, שלומדת ומתאמנת באוניברסיטת אוקלהומה סטייט בארה"ב, קיזזה עוד כשתי שניות מהשיא הישראלי ובסך הכל שיפרה את שיאה האישי בכשש שניות וחצי תוך עשרה ימים.

סיון אוירבך | צילום: Maxim Dupliy

אוירבך אמרה בתום הריצה: "הייתה ריצה מאוד כאוטית. היינו הרבה רצות במקצה והיה מאוד צפוף. הריצה התחיל בצורה מאוד אגרסיבית, מצאתי את עצמי על הברזל בחלק הפנימי מאחורה, ניסיתי לשמור על קור רוח ורוגע ולא לעשות מהלכים מיותרים. רק בסיבוב האחרון הצלחתי סוף סוף לצאת ולהתחיל לעלות. עקפתי בסיבוב האחרון כשבע בנות. השארתי לעצמי אולי אפילו יותר מדי כוח לסוף, סגרתי יפה על הראשונות ואני מוכנה לרוץ אפילו יותר מהר, אני יודעת שיש לי את זה ברגליים. אני מרוצה מאוד".

על המשך הדרך מספרת: "מפה אני ממשיכה למחנה גובה באלפים באיטליה למשך שלושה שבועות, לאחר מכן יש לי עוד תחרות בינלאומית, שם ארצה כבר לראות עוד שיפור".

על אף השיפור המדהים, התוצאה הזו לא תספיק לאוירבך כדי להיכנס לרשימת המשתתפות בריצה זו באליפות אירופה ברומא בחודש הבא. עם זאת, אין ספק כי השנה זו שנת הפריצה שלה ובגיל 24 היא הולכת ומתקרבת לרמות הגבוהות. עוד משימה שנותרה לה היא מחיקת השיא הישראלי ב-800 מטר, אחד השיאים הוותיקים ביותר טבלה, אשר שייך לעדנה לנקרי ונקבע ב-1983. בקצב הזה, נראה שזה רק עניין של זמן עד שאוירבך תשבור גם את השיא הזה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג