תוך פחות משבוע: מעל 300 נרשמו לצ'אלנג' ישראמן 2025

אחרי האירוע הבלתי נשכח של השנה באילת, מאות טריאתלטיות וטריאתלטים כבר הבטיחו את מקומם במקצים האישיים בתחרות של השנה הבאה. מחירי הפרי סייל תקפים עד ראשון בערב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יציאה מהשחייה בצ'אלנג' ישראמן 2024 | צילום: צלמי שוונג

בדיוק שבוע עבר מאז ההזנקה של צ'אלנג' ישראמן 2024, אחד מאירועי הספורט העוצמתיים והמרגשים שהיו כאן, הן ספורטיבית והן מבחינת הרוח והזיכרון. מיד עם תום התחרות, נפתחה ההרשמה לאירוע של השנה הבאה, צ'אלנג' ישראמן 2025, וההיענות שוברת שיאים.

לכתבות נוספות בנושא:
"עוד ניצחון קטן לאוסף": איה מידן מסכמת את צ'אלנג' ישראמן שלה
"הדמעות ירדו, לא תכננתי, זה פשוט הגיע": אמיר אלפיה מסכם את צ'אלנג' ישראמן
צפו: הצעת נישואין על המסלול בצ'אלנג' ישראמן

תוך פחות משבוע, מעל 300 טריאתלטיות וטריאתלטים כבר הבטיחו את מקומם על קו הזינוק בשנה הבאה, כשהתחרות תיערך באילת ב-31 בינואר 2025. מדובר בשיא כל הזמנים של הרשמות למועד זה, ונראה כי הצלחתו של האירוע השנה, כמו גם עצם קיומו על אף המצב, העלו את התיאבון בקרב קהילת הטריאתלון המקומית.

הנרשמות והנרשמים בימים אלו נהנים ממחירי פרי סייל מוזלים, אשר יהיו תקפים רק עד יום ראשון הקרוב בחצות, כך שמומלץ להקדים את הרשמתכם. שימו לב – מי שהשתתף בצ'אלנג' ישראמן 2024 או נרשם כבר כעת ל-2025 נהנה גם מהנחה בהרשמה ל-TRI כנרת שייערך ב-20 באפריל במקצים השונים.

זו תהיה השנה ה-26 להיווסדו של הישראמן, והשנה השנייה ברציפות לשיתוף הפעולה בין חברת צ'אלנג' העולמית לחברת שוונג, שהופכת את התחרות לחלק מסבב הצ'אלנג' האיכותי והיוקרתי. גם בשנה הבאה התחרות תעניק סלוטים לאליפות צ'אלנג' העולמית וייתכן שאף לתחרויות נוספות מהסבב.

שימו לב שכחלק משיתוף הפעולה עם צ'אלנג', מערכת הרישום השתנתה השנה ופעולת הרישום נראית קצת אחרת מבעבר. כתמיד, בשלב הראשון ההרשמה נפתח למקצי היחידים בלבד, הן למרחק המלא (226 ק"מ) והן לחצי המרחק (113 ק"מ). הרישום לשלשות ייפתח בשלב מאוחר יותר. שימו לב! מספר המקומות מוגבל ל-1,500 אופניים על הכביש (שלשה נחשבת לזוג אופניים אחד), כך שכדאי להקדים את הרשמתכם ולהבטיח את מקומכם על קו הזינוק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג