צפו: הצעת נישואין על המסלול בצ'אלנג' ישראמן

אור שפיצן סיים 4 במקצה המלא בצ'אלנג' ישראמן, ומיד כרע ברך והציע נישואין לזוגתו לירז, שאמרה כן. בסיום סיפר: "בעקבות המלחמה הבנתי שהגיע הזמן להציע, וישראמן זו התחרות שמייצגת את ישראל בצורה הכי יפה שיש"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אור שפיצן מציע נישואין על קו הסיום | צילום: צלמי שוונג

הרבה סיפורים מרגשים ומיוחדים היו לנו בצ'אלנג' ישראמן 2024. על אחד מהם אחראי אור שפיצן. הטריאתלט מ-ZONE3 סיים לראשונה את המקצה המלא באילת, ואפילו סיים במקום הרביעי במקצה העלית, כאשר מיד עם חצייתו את קו הסיום כרע ברך (בקושי רב, כראוי למי שסיים איש ברזל), והציע נישואין לזוגתו לירז.

לכתבות נוספות בנושא:
"הדמעות ירדו, לא תכננתי, זה פשוט הגיע": אמיר אלפיה מסכם את צ'אלנג' ישראמן
ההרשמה לצ'אלנג' ישראמן 2025 נפתחה במחירי פרי-סייל מיוחדים
הדמעות והאושר: צפו ברגעי הסיום מצ'אלנג' ישראמן 2024

לירז הנרגשת השיבה בחיוב ולאחר שאור ענד את הטבעת על אצבעה, הוסיפה אל המיקרופון שהיא "גאה בו הכי בעולם", בעוד אור, כשנשאל מה לאחל להם השיב בחיוך "לעוד הרבה ישראמנים". גם שאר בני המשפחה שחיכו על קו הסיום היו נרגשים במיוחד, כאשר ההפתעה מהבחינה הזו הייתה מושלמת.

צפו בהצעת הנישואין של אור:

שפיצן סיפר לשוונג לאחר האירוע: "בעקבות המלחמה הבנתי שהגיע הזמן להציע נישואים. אני חושב שלא משנה איזה מפלות נעבור כחברה וכעם הדבר הכי חשוב הוא להרים את הראש לבחור בחיים ולהמשיך קדימה, לא ניתן להם לנצח את הרוח. אז מבחינתי זה היה קל, ישראמן זו התחרות שמייצגת את ישראל בצורה הכי יפה שיש. זו תחרות שלועסת אותך לאט לאט, ועדיין כל מי שמגיע אליה מסיים עם ראש מורם".

עוד הוסיף: "השנה זה היה אפילו עוד יותר מיוחד בעקבות משפחות הנופלים שהגיעו לתחרות, תרמו כספים והראו לכולם שהם בחרו בחיים למרות הדבר הנורא שקרה להם, ואני חושב שגם הנופלים וגם המשפחות שלהם היו רוצים שנבחר בחיים ולא ניתן לאף ארגון טרור לנצח אותנו. אנחנו פה כדי להישאר ואף אחד לא יזיז אותנו".

אור שפיצן מציע נישואין על קו הסיום | צילום: צלמי שוונג

אור שפיצן ולירז אחרי הצעת הנישואין | צילום: צלמי שוונג

אור שפיצן ולירז אחרי הצעת הנישואין | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג