שתי גולשות ושני שייטים העפילו לשיוטי המדליות בגביע העולם

הישגים יפים לנבחרת הישראלית בהולנד. גל צוקרמן סיימה רביעית את שיוטי המוקדמות ומיה אשכנזי עשירית ושתיהן תתמודדנה על המדליות בדגם הקייט פויל, עומר גולני ומאור בן הרוש העפילו לשיוט המדליות ב-ILCA7
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל צוקרמן | צילום: SAILING ENERGY

לאחר ארבעה ימי מוקדמות רושמת נבחרת ישראל הצלחה יפה בגביע העולם אליאנז, המתקיים בהולנד. גל צוקרמן, מיה אשכנזי עומר גולני ומאור בן הרוש העפילו לשיוטי המדליות ויתחרו בגמר התחרות מחר.

בקייט פויל לנשים העפילו שתי הישראליות המשתתפות לשיוטי המדליות – גל צוקרמן סיימה את שלב המוקדמות במקום הרביעי הכללי עם 54 נקודות לחובתה לאחר 16 שיוטים. ההישג יעלה אותה לחצי גמר שיוטי המדליות, עם סיכוי טוב לעלות לגמר. בקייט פויל נדרשות המתחרות בשיוטי המדליות לשלושה ניצחונות, כאשר המתחרות במקומות הגבוהים במוקדמות זוכות בניצחונות בונוס.

מיה אשכנזי | צילום: SAILING ENERGY

המקום הרביעי של צוקרמן מעלה אותה לחצי הגמר עם שני ניצחונות, כך שהיא תצטרך לנצח רק שיוט חצי גמר אחד על מנת לעלות לגמר. בגמר ממתינות שתי מובילות התחרות, ההולנדית אנלוס לאמרט, אשר תהנה משני ניצחונות בונוס, והצרפתייה פואמה ניולנד, שזכתה בניצחון בונוס אחד. גם מיה אשכנזי תתחרה מחר בחצי הגמר, לאחר שסיימה את המוקדמות במקום העשירי. על מנת להתקדם לגמר תצטרך אשכנזי לנצח מחר שלושה שיוטים.

בסירות ה-ILCA7 נרשם הישג יפה כאשר שני שייטים העפילו לשיוטי המדליות, עומר גולני מהמקום התשיעי ומאור בן הרוש מהמקום העשירי. שיוטי המדליות בדגם מתקיימים במודל של ניקוד כפול, אך מכיוון שההפרש בניקוד בין המקומות הראשונים לשייטים הישראלים גדול מ-20 נקודות, שני הישראלים לא יכולים לאיים על הפודיום, אבל בהחלט ינסו לשפר את מיקומם הסופי בתחרות.

עומר גולני | צילום: SAILING ENERGY

גביע העולם אליאנז היא תחרות הגביע האחרונה בסבב, לפני אליפות העולם, שתתקיים בהאג בחודש אוגוסט, ובה יחולקו הכרטיסים הראשונים למשחקים האולימפיים בפריז 2024. שיוטי המדליות יתקיימו מחר (ראשון) לקראת שעות הצהריים.

מאור בן הרוש (מימין) | צילום: SAILING ENERGY



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג