שתזכה לשנה הבאה: איך ספורטאי סבולת "מכור" חוגג יום הולדת 66? רץ 3,120 ק"מ!

לטד קליגל האמריקאי נמאס לרוץ במרתון בוסטון ולהשלים תחרויות איש ברזל, אז הוא החליט שבין הגילאים 65 ל-66 הוא ישלים מרחק מצבר של 3,120 ק"מ בריצה וישתה בכל יום בירה מסוג אחר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ספורט סבולת מושך אליו אנשים מכל מיני סיבות, והמנטליות הן לא פחות פופולאריות מהסיבות הבריאותיות. לצד האנשים שמחפשים בעיקר גוף חזק ונפש בריאה, יש גם כאלה שפשוט מתמכרים ומנצלים את היכולת הפיזית שלהם כדי לחפש ריגושים חדשים. אחד מהם הוא טים קליגל האמריקאי, שאמנם גילה את הריצה והטריאתלון רק בגיל 50 אחרי שחיפש עיסוק ספורטיבי אחר במקום כדורסל, תחביב שאותו נאלץ להפסיק בגלל פציעה. הוא התחיל לרוץ וגילה שהוא לא רע, וב-15 השנים הבאות רשם הישגים יפים מאוד כמו 11 הופעות במרתון בוסטון, שתי ריצות אולטרה בהרי הרוקי וחמש תחרויות איש ברזל. בכל פעם שהשתעמם, חיפש אתגר קשה יותר.

רץ למרחק של 65 קילומטרים ביום הולדת ה-65 | צילומסך

בשלב מסוים הוא הרגיש שהוא עשה כמעט הכל, ואז הגיע לשלב שבו לא בהכרח צריך לחפש אתגר קיים, אלא פשוט להמציא אחד. קצת לפני יום הולדתו ה-65 הוא החליט שבשנה הזאת שבין הגילאים 65 ל-66 הוא ירוץ למרחק מצטבר של 1,950 מייל (3,120 קילומטר) וישתה בכל יום בירה מסוג אחר. כן, גם זה קטע של ספורטאי סבולת מסוימים שאוהבים את הבירה שאחרי האימון.

ביום הולדתו ה-65 קליגל רץ למרחק של 65 קילומטרים, ומאז המשיך לצבור בכל יום את הקילומטרים הדרושים, תוך כדי טעימת בירה מסוג אחר בכל יום. בסופו של דבר הוא השלים ממוצע של כ-8.5 קילומטרים ליום ו-366 בירות מסוגים שונים. בעולם ספורט הסבולת זה לא נחשב ליותר מדי, במיוחד עבור רצי אולטרה מרתון ואנשי ברזל, אבל עבור ששגרת החיים שלו נראית ככה בגיל 66, זה בהחלט היה מספיק פיקנטי כדי לקבל כתבה באתר RUNNERS WORLD. בדבר אחד אפשר להיות בטוחים, גם אם אנשים מחוץ לתחום יחשבו בדיוק אחרת – הבריאות הנפשית של טד קליגל במצב מצוין.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג