שרון קנטור הגדילה את הפער בפסגה באליפות אירופה בגלישת רוח

עוד יום שיוטים נהדר לגולשת הישראלית, שניצחה בשלושה מתוך ארבעת השיוטים שהתקיימו. תמר שטיינברג מדורגת שנייה וגם שחר טיבי מטפסת לצמרת הגבוהה. אצל הגברים, תום ראובני ממשיך לשפר עמדות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שרון קנטור ותמר שטיינברג מקבלות את גופיות המובילות | צילום: Sailing Energy

אליפות אירופה בגלישת רוח נכנסה היום (חמישי) ליומה השלישי בפטרס שביוון, כאשר גם היום שומרת שרון קנטור בת ה-19 על המקום הראשון, ואף מגדילה את ההפרש בפסגה ל-12 נקודות, לפני ישראלית נוספת, תמר שטיינברג בת ה-16 וחצי שמדורגת שנייה. שתי הישראליות הן הצעירות ביותר מבין עשרים המובילות באליפות.

קנטור יצאה היום למים כאשר היא לובשת את הגופייה הכחולה, המסמנת את מובילת האליפות, וכשמעליה מרחף יום השיוטים יוצא הדופן של אתמול, בו ניצחה את כל ארבעת שיוטי התחרות. הלחץ לא נתן עליה את אותותיו והיא סיימה גם היום עם שלושה ניצחונות ושיוט נוסף במקום השני. כעת, היא עם 11 נקודות בלבד לחובתה, ומובילה על תמר שטיינברג, שבמקום השני, ב-12 נקודות. גם שטיינברג סיימה יום שיוטים מצויין עם מקומות 6 ,21, 4, ו-2 ומובילה בשבע נקודות על אלופת העולם, הספרדיה פילאר מדריד, הממוקמת שלישית. מחר תמשיך קנטור ללבוש את הגופייה הכחולה ושטיינברג את הגופייה הצהובה, של המקום השני.

שרון קנטור | צילום: Sailing Energy

ישראלית נוספת שעלתה היום בדירוג היא שחר טיבי, שלאחר ארבעת שיוטי היום עלתה עד למקום החמישי הכללי, עם 33 נקודות לחובתה, בדיוק כמו שרה ונקס ההולנדית שמדורגת רביעית. בניגוד לחברותיה לנבחרת, טיבי היא שייטת ותיקה וייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו, בדגם סירות 470, אך ביצעה את המעבר לדגם הגלשן החדש ומבססת בו את מעמדה. עוד בעשרים הגדולות, שינסו לנצל את שני ימי המוקדמות האחרונים על מנת להיכנס לעשר הגדולות, גם קטי ספיצ'קוב במקום ה-13 ומאיה מוריס, במקום 19.

בנבחרת הגברים ממשיך תום ראובני את הטיפוס לכיוון עשרת הגדולים, לאחר שפתח את התחרות חלש. היום הצליח ראובני לטפס חמישה מקומות עד למקום ה-16 הכללי, תוך שהוא עוקף את תומר ורדימון, במקום ה-19, ואת יואב כהן, שירד למקום 22. לפני הנבחרות עוד שני ימי מוקדמות, כאשר בסופם רק עשרת הגדולים יעפילו לשיוטי המדליות, שיתקיימו ביום ראשון ויקבעו מי יהיו אלופי אירופה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג