שם חדש, חסות חדשה וגם צבע חדש: המהפך של יומבו ויסמה

הקבוצה החזקה שרוכביה זכו בכל שלושת הגרנד טורים בסבב האופניים העונה מציגה את שמה החדש - Visma-Lease a Bike, כשהצבע הצהוב המזוהה עתיד להיעלם ממדי הקבוצה. כל הפרטים על העסקה בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יונאס וינגגור | צילום: Shutterstock

אחרי קיץ מלא בשמועות, יומבו ויסמה, קבוצת האופניים המקצוענית שהייתה הטובה ביותר השנה בעולם בגרנד טורים, מציגה ספונסר חדש, שם חדש וכנראה גם צבע מדים חדש. מהעונה הקרובה, הקבוצה תיקרא בשם הלא מאוד קליט "Visma-Lease a Bike", לאחר הצטרפותה של נותנת החסות החדשה הן לקבוצת הגברים, והן לקבוצת הנשים ולקבוצת הפיתוח.

חוזה החסות עם רשת הסופרמרקטים יומבו הסתיים, ורבות דובר בקיץ על מיזוג בין הקבוצה, שרוכביה זכו העונה בכל שלושת המרוצים הגדולים, לבין סודאל קוויק סטפ, שנפל בסופו של דבר. לבסוף, מותג ה-IT ויסמה הפך לנותן החסות העיקרי ומופיע ראשון בשם הקבוצה בהשקעה שעל פי דיווחים מוערכת ב-12 מיליון אירו לעונה.

אוטובוס הקבוצה של יומבו ויסמה | צילום: shutterstock

מי שהייתה נותחת חסות משנית עד העונה והסכימה להכניס את היד לכיס ולהפוך לחסות שם היא קבוצת PON, שהייתה עד השנה חסות משנית בקבוצה. PON היא הבעלים של מותג האופניים של יומבו-ויסמה Cervelo, וכן בעלים של מותגים נוספים בעולם האופניים. התאגיד הענק הוא גם יבואן רכב של חברות כמו פולקסווגן, אאודי, סיאט וסקודה להולנד, וכן בעלי סוכנויות רכב בארה"ב עבור פורשה, פרארי ושאר מותגי יוקרה. החברה מדווחת על הכנסות שנתיות של מעל 10 מיליארד אירו.

בנוסף לחסות השם שהיא תעניק באמצעות המותג Lease a Bike, חברת PON תמשיך לתמול בקבוצה גם כחסות האופניים שלה, וכן ברכבים למרוצים ובאמצעות גופים נוספים. מדובר בחברה קטנה יחסית בתאגיד PON, הכולל כ-7,000 חברות ו-100 אלף עובדים. עובדי החברות השונות זוכים לתמריצים משמעותיים לשימוש בחברת השכרת האופניים ביום-יום במקום ברכביהם מתוך מחשבה ירוקה של החברה והרצון הוא להגדיל את השימוש בכל רחבי מערב אירופה ולהתרחב גם לארה"ב. החסות, אגב, נחתמה ללא מועד יציאה והוגדרה כ"עד הודעה חדשה".

נשיא הקבוצה ריצ'ארד פלוחה אמר: "אנחנו נרגשים לאשר את הסכם השותפות החדש, עם שתי חברות בינלאומיות חזקות שאנחנו כבר במערכת יחסים מצוינת איתן. זהו שלב גדול קדימה, שיבטיח שיהיו לנו את המשאבים להמשיך להתפתח ולהשתפר כקבוצה. בשנה שעברה הוכחנו שוב שאנחנו יכולים לגדול ולהצליח יחד. זו גם המטרה המשותפת שלנו לטווח הארוך".

יומבו ויסמה | צילום: Shutterstock

סימן השאלה האחרון יהיה לגבי צבע המדים של הקבוצה, שהפכה למזוהה כל כך בשנים האחרונות עם הצהוב-שחור ואף כונתה "הדבורים". אלא שצהוב הוא הצבע הבולט של חברת יומבו, וסביר כי צבע זה יוחלף כעת. הלוגו של ויסמה הוא בצבע אדום וההימורים גורסים כי זה יהיה הצבע החדש של הקבוצה.

החשיפה של מדי הקבוצה החדשים תיעשה ב-21 בדצמבר באירוע חגיגי בהולנד בהשתתפות רוכבי הקבוצה. בינתיים, הקבוצה מציע מחירים זולים במיוחד על מידה מהשנה שעברה, במה שמאשש עוד יותר כי המדים יעברו שינוי דרסטי לקראת העונה הקרובה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג