צפו: שיא עולם ליקוב אינגבריגטסן בריצת 2,000 מטר

אלוף העולם הנורווגי קבע בליגת היהלום בבריסל זמן של 4:43.13 דקות ושיפר ביותר משנייה את שיאו של הישאם אל גרוז' האגדי שהחזיק מעמד מ-1999
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יקוב אינגבריגסטן | צילום: צילום: Erik van Leeuwen, Wikimedia

שיא העולם של הישאם אל גרוז' האגדי בריצת 2,000 מטר החזיק מעמד מאז 1999. עד שהגיע יקוב אינגבריגטסן ומחק אתמול (שישי) את המרוקאי מספר השיאים של האתלטיקה העולמית.

אינגבריגטסן קבע במסגרת תחרות ליגת היהלום בבריסל זמן של 4:43.13 דקות, שיפור של יותר משנייה לשיא העולם הקודם. הנורווגי הוא גם שיאן העולם בריצת 1,500 מטר בעולם ובכל התוצאה הטובה בהיסטוריה ב-2 מייל (מרחק בו לא מתוחזק שיא עולם רשמי).

כזכור הפנומן הנורווגי זכה בחודש שעבר בזהב עולמי שני רצוף בריצת 5,000 מטר באליפות העולם שנערכה בבודפשט, אולם גם החמיץ את הניצחון ב-1,500 מטר כשהפסיד לג'וש קר הבריטי (שנה אחרי שהפסיד לבריטי אחר, ג'ייקוב ווייטמן), במרחק בו הוא האלוף האולימפי המכהן מטוקיו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג