שיא ישראלי נוסף לאנסטסיה גורבנקו ב-400 מעורב אישי

השחיינית שיפרה את השיא בקרוב לשתי שניות, שיא אותו קבעה היא בעצמה לפני מספר שבועות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עוד שיא נשבר בסוף השבוע (שישי) על ידי אנסטסיה גורבנקו, 16, ששברה את השיא הישראלי ב-400 מטר מעורב אישי בבריכות קצרות, במסגרת משחה המילניום לזכרו של יוסי שכנר בבריכה בקריית ביאליק. גורבנקו קבעה 4:35.82 דק' ושיפרה בקרוב לשתי שניות את השיא אותו קבעה בעצמה לפני קצת יותר מחודש ועמד על 4:37.68 דק' במסגרת ליגת ה-ISL. כזכור, לפני מספר שבועות בתחרות ליגת השחייה הבינלאומית שהתקיימה בבודפשט קבעה גורבנקו שיא ישראלי חדש בבריכות קצרות בבריכות קצרות במשחה ל-100 מטר חופשי בזמן של 52.87 שנ', וכן שיא נוער ב-200 חופשי בזמן של 1:57.03 דק'.

עוד שיא נשבר. גורבנקו | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה בישראל

במקום השני הגיעה לאה פולונסקי, שעשתה זאת גם היא בזמן של שיא אישי, 4:40.87 דק', התוצאה השלישית בטיבה בהיסטוריה בישראל. במשחה המקביל לגברים ניצח רון פולונסקי (אחיה שלא לאה) שקבע על 4:15.71 דק' וחסרו לו 25 מאיות על מנת לשבור את שיא הנוער הוותיק של מיקי חליקה מ-1996. מוקדם יותר, קבעה בקי פוזדנר שיא גילאי 16 חדש ב-800 חופשי עם 8:41.75 דקות.

גורנבקו, לאה ורון פולונסקי ושאר חברי נבחרת ישראל, יטוסו היום (ראשון) לאליפות אירופה בבריכות קצרות שתיפתח בגלאזגו ב-4 בדצמבר, ואחריה ימשיכו מיד לגביע אמסטרדם, המהווה את תחרות הקריטריון האולימפי הראשונה של העונה בבריכות ארוכות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג