שיא ישראלי לתומר פרנקל ב-100 פרפר באליפות ישראל

השחיין קבע את הקריטריון במשחה זה למשחקים האולימפיים ושבר את השיא הישראלי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

את משחי המוקדמות והגמרים של אליפות ישראל arena תוכלו לראות בשידור חי בפייסבוק שוונג – כאן 


אליפות ישראל בשחייה בבריכות קצרות נפתחה אתמול (רביעי) כאשר תומר פרנקל קבע שיא ישראלי חדש של ב-100 מ' פרפר. פרנקל, שקבע את הקריטריון במשחה זה למשחקים האולימפיים, קבע 50.60 שנ׳ ושבר ב-75 מאיות את השיא שהיה שייך למרקוס שלזינגר.

תומר פרנקל | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

מי שהגיע שני בגמר במשחה הזה היה יעקב טומרקין, עם שיא אישי חדש של 51.60 שנ׳, בעוד מירון חרותי היה שלישי עם 52.11 שנ׳. במשחה המקביל לנשים ניצחה מיכל ליברמן, שחזרה מהיעדרות ארוכה עקב פציעה קשה בברך הישר לתואר אלופת ישראל עם 1:00.09 ד׳, לפני מאי לווי ואביה דורון.

במשחי הנוער נקבעו גם כן שני שיאים חדשים: אביב ברזלי זכתה בזהב ב-200 גב עם 2:08.15 דק׳, שיפור של מעל לשנייה ביחס לשיאה הקודם וכריסטיאן פיצ׳וגין ב-50 מטר חזה, שקבע 27.42 שנ' ושיפר ב-14 מאיות את שיא הנוער של איתי גולפדן, אך הפסיד את הזהב בשש מאיות לאחיו של איתי, תומר גולדפדן.

עוד זכו בגמרים של הערב הראשון, דוד גמבורג ב-200 גב עם 1:54.86 דק', מתן רודיטי ב-400 חופשי עם 3:46.64 דק', בקי פוזדנר במשחה המקביל לנשים עם שיא גילאי 15 של. 4:13.07 דק', וגלי פסקרה ב-50 חזה עם 32.00 שנ'.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג