שיא ישראלי לאנסטסיה גורבנקו ב-ISL

הפכה לשחיינית הישראלית הראשונה אי פעם שזוכה במשחה הסקינס היוקרתי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הישג לאנסטסיה גורבנקו בפלייאוף של ליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL באיינדהובן. גורבנקו הפכה לשחיינית הישראלית הראשונה אי פעם שזוכה במשחה הסקינס היוקרתי, כשתוך כדי היא קובעת שיא ישראלי ב-50 חזה הראשון של המשחה, 29.53 שניות, שיפור של שמונה מאיות לשיאה הקודם שהושג לפני כחודש בגביע העולם בברלין (בריכות 25 מ').

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

הסקינס נחשב לאחד המשחים הקשים והיוקרתיים ביותר בליגה – הוא כולל שלוש פעמים 50 מטר מאותו סגנון, עם 3 דקות הפסקה בין 50 ל-50, כאשר בכל פעם רק חצי מהמשתתפים ממשיכים לשלב הבא (מתחילים 8, עולים 4 אחרי ה-50 הראשון, 2 לגמר ו-1 מנצח/ת). גורבנקו ניצחה בכל שלושת השלבים, כאשר בראשון כאמור קבעה שיא ישראלי, בשני שחתה 29.90 ועלתה לגמר מול שיאנית העולם אליה אטקינסון מקבוצת לונדון רואר, אותה גם ניצחה בגמר בשלוש מאיות בלבד עם 30.55.

בסך הכל צברה הישראלית בת ה-18 לא פחות מ-35 נקודות במשחה הזה בלבד, אשר למעשה נתנו את הניצחון במפגש כולו לקבוצתה לוס אנג'לס קרנט, ניצחונה הראשון העונה, ובדיוק בזמן. הקבוצה של דייויד מארש הקדימה את לונדון הפייבוריטית ב-11.5 נקודות בלבד (506 לעומת 494.5), הייתה אחראית במו ידיה על המהפך ולא בכדי היא הייתה במוקד החגיגות של הקבוצה. אגב, עוד קודם, סיימה גורבנקו שלישית ב-100 מעורב אישי עם 58.34, בדרך למקום הרביעי בדירוג ה-MVP מבין השחייניות במפגש כולו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג