שחר שגיב פרש בגלל פנצ'ר בגביע העולם בטריאתלון בקליארי

הטריאתלט הישראלי קיווה לשפר מיקום בתחרות בקליארי שבה סיים במקום העשירי לפני שנה, אבל בהקפה הראשונה ברכיבה התפוצץ לו הצמיג, והוא נאלץ לסיים את התחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני שנה שחר שגיב רשם את אחד מהישגיו הטובים בקריירה הבינלאומית כשסיים במקום העשירי בתחרות מסבב גביע העולם בקליארי שבסרדיניה. הוא הקדים אז את רון דרמון, שבזכות אותה תחרות הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים. היום (ראשון) כשברזומה שלו יש עוד הישגים של טופ 10 בתחרויות בינלאומיות, שגיב ציפה אפילו לשפר את מיקומו מ-2016.

שחר שגיב טריאתלט ישראלי

הפעם כבר היה ניסיון, אבל לא היה מזל. שחר שגיב | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות בנושא 

מארי אליאס ורן שגיב זכו בתואר אלופי ישראל בספרינט בטריאתלון תל אביב 
צפו בקליפ הסיכום של טריאתלון הנשים 2017 
תכנית אימונים לטריאתלון אולימפי ראשון  

למרבה הצער, הפעם לא היה לו ממש מזל, וקצת אחרי תחילתו של קטע הרכיבה, במהלך ההקפה הראשונה, התפוצץ לו הצמיג אחרי שנכנס לתוך בור. בשלב הזה שגיב סיים למעשה את חלקו בתחרות באי האיטלקי, והוא ימשיך לנסות ולצבור ניקוד בתחרויות נוספות בסבב העולמי. אגב, את קטע השחייה בטריאתלון שהיה למרחק ספרינט סיים שגיב בזמן של 9:23 דקות וזה אומר שהוא היה בדבוקה המובילה.

הנרי סקומן הדרום אפריקאי, אחד הטריאתלטים המובילים בעולם, יצא ראשון מהמים אבל רכיבה פחות טובה שלו אפשרה לאדריאן בריפוד השוויצרי לעקוף אותו בדרך לניצחון בזמן של 54:49 דקות כשסקומן הגיע שלוש שניות אחריו. השוויצרים השלימו דאבל בתחרות הזאת כשאצל הנשים המנצחת היתה יולנדה אנן שסיימה בזמן של 1:02:04 שעה והקדימה ב-24 שניות את קירסטן קאספר האמריקאית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג