שחר שגיב פותח את העונה בסבב אליפות העולם בטריאתלון באבו דאבי

הטריאתלט האולימפי חוזר למקום בו סיים במקום ה-12 בגמר הסבב בשנה שעברה וינסה לפתוח את העונה ברגל ימין ולהמשיך לצבור ניקוד בדירוג האולימפי. מאמנו ליאור כהן: "שחר מזנק מעמדת ביטחון ויכולת להתברג בצמרת"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: פרטי

הטריאתלט האולימפי הישראלי שחר שגיב יפתח מחר (שישי) את עונת התחרויות הבינלאומית שלו, כשיזנק לתחרות הראשונה של סבב אליפות העולם בטריאתלון באבו דאבי. הזינוק של מקצה הגברים יהיה ב-12:00 שעון ישראל, כשמרבית טובי הטריאתלטים בעולם צפויים להשתתף בתחרות.

הזינוק יהיה במרינה המפורסמת של אבו דאבי, לצד מסלול המרוצים המארח את מרוצי הפורמולה 1. בסבב מדובר בטריאתלון ספרינט, כאשר אחרי 750 מטר של שחייה במרינה, ימשיכו הספורטאים בריצה 250 מטר עד לשטח ההחלפה T1. משם, ישלימו 5 הקפות 4 ק"מ כל אחת על האופניים ולאחר מכן יעברו לריצה עם עוד שתי הקפות של 2.5 ק"מ כל אחת עד לקו הסיום.

בין המשתתפים ניתן למצוא את אלוף הסבב העולמי מהשנה שעברה ואלוף אירופה הצרפתי לאו ברגר, שני חבריו לנבחרת, זוכי מדליית הארד מטוקיו מהתחרות הקבוצתית וינסנט לואיס ודוריאן קונין, מורגן פירסון האמריקאי, ילה ג'ין הבלגי, היידן וויילד ועוד רבים מהצמרת העולמית.

שחר שגיב וליאור כהן | צילום: פרטי

שגיב ממכבי ת"א התחרה על המסלול הזה בנובמבר האחרון בגמר הסבב העולמי, אז רשם הישג נהדר עם המקום ה-12, מה שהקנה לו ניקוד רב בדירוג האולימפי, העלה אותו עד למקום ה-21 בדירוג ונתן לו הרבה שקט לקראת העונה הקרובה, בה ישאף להמשיך ולצבור ניקוד. כזכור, כמו במשחקים האולימפיים בטוקיו, 55 ספורטאים יעפילו למשחקים האולימפיים, לכל היותר 3 מכל מדינה.

שחר שגיב אמר לקראת התחרות: "אני בכושר טוב, כזה שמתאים לתחילת עונה. התחרות הזאת היא מאוד מוקדמת בשנה ולכן לא רצינו בגלל התחרות הזאת לדלג על שלבים בהכנות לעונה המרכזית שתתחיל רק באמצע מאי".

ליאור כהן, המנהל המקצועי של איגוד הטריאתלון ומאמנו האישי של שחר שגיב, סיפר לשוונג: "בדיוק שלושה חודשים לאחר אליפות העולם, אשר הייתה לבטח התחרות האיכותית ביותר של שחר שגיב בסבב העולמי, חוזרים לאבו-דאבי לתחרות הפתיחה של העונה הטרום אולימפית ואשר צפויה להיות שנת קפיצת המדרגה המשמעותית עבור שחר בדרך לטופ העולמי. שחר מגיע לתחרות לאחר פגרה ותקופת בניה אשר במהלכה עשה שחר מספר שינויים מקצועיים, הן בצוות המעטפת והן במסגרת האימונים. על קו הזינוק יעמדו כל ספורטאי הצמרת בענף ושחר מזנק מעמדת ביטחון ויכולת להתברג בצמרת. אני בטוח שעונת 2023 תביא איתה הישגים ושיאים רבים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג