הטריאתלט האולימפי שחר שגיב עובר למכבי תל אביב

מי שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו ושואף לקבוע קריטריון גם לפריז 2024, עוזב את מועדון עוצמה איילות וחותם ביעד חדש: "הצטרפתי למועדון הספורט היוקרתי ביותר בישראל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב | צילום: פרטי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב יופיע בעונת הספורט הקרובה במדי מכבי תל אביב, כך הודיעו היום (שישי) המועדון והספורטאי. שגיב, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2020, בהם דורג במקום ה-20, הישג השיא של טריאתלט ישראלי עובר למכבי תל אביב ממועדון עוצמה איילות אליו השתייך למעלה מעשר שנים.

הישג השיא של שגיב בשנת 2022 היה המקום ה-12 בגמר סבב אליפות העולם, תחרות שהתקיימה בסוף נובמבר באבו דאבי. במהלך השנה האחרונה השתתף בשמונה תחרויות בסבב זה. נכון להיום, מדורג הטריאתלט בן ה-28 במקום ה-21 בדירוג האולימפי ובמקום ה-40 בדרוג העולמי, והוא שואף לשמור על מקום זה כדי לייצג את ישראל גם בפריז (55 טריאתלטים בסך הכל משתתפים במשחקים). שגיב יפתח את עונת התחרויות 2023 בעוד כשבועיים, בתחרות הראשונה בסבב אליפות העולם שתתקיים באבו דאבי.

שחר שגיב אמר לאחר החתימה על ההסכם: "אני יודע שהצטרפתי למועדון הספורט היוקרתי ביותר בישראל ששמו הולך לפניו בהבנה ובגישה המקצועית שלו לספורטאים אולימפיים, כמו גם בפיתוח וקידום ספורטאים צעירים. אני מתחבר מאד למשפחתיות ואחוות הספורטאים במועדון הרואים במכבי תל אביב בית חם. חבריי הספורטאים השייכים למועדון הזה מדברים על גאוות יחידה, ערך עליון בספורט. אני מודה למועדון עוצמה איילות על עשר שנים של עשייה ותמיכה".

שחר שגיב ודורון שיטרוק | צילום: באדיבות מכבי ת"א

יו"ר מכבי ת"א דורון שיטרוק הוסיף: "אני שמח וגאה שספורטאי על כשחר שגיב מצטרף לחבורת ספורטאי העלית של מכבי תל אביב-מועדון הדוגל בערכי המצוינות וההישגיות ומכוון תמיד הכי גבוה שאפשר. ראוי לציין שבמשלחת ישראל למשחקים האולימפיים בטוקיו, היה לנו ייצוג משמעותי מאוד – תשעה ספורטאים, ביניהם האלוף האולימפי המתעמל ארטיום דולגופיאט. אנו מקווים שבמשחקים האולימפיים בפריז 2024 יהיו לנו 12 ספורטאים. שחר שגיב מהווה מודל לחיקוי והשראה ואני בטוח שהדבר יאיר אור לקידום מחלקת הטריאתלון שלנו".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג