שחר שגיב סיים שלישי בסבב גביע אירופה בקרולה שבאיטליה

הטריאתלט האולימפי סיים על הפודיום בסבב גביע אירופה, כאשר את התחרות ניצח אלוף אירופה, מקס שטרודר השוויצרי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פודיום התחרות בקרולה | צילום: ליאור כהן

הטריאתלט האולימפי שסיים במקום ה-20 בטוקיו, שחר שגיב, מסיים על הפודיום במקום השלישי בסבב גביע אירופה בעיירה קרולה אשר באיטליה. את התחרות ניצח אלוף אירופה, מקס שטרודר השוויצרי ובמקום השני לסה לורס מגרמניה.

התחרות נפתחה בצורה פחות טובה עבור שגיב, כאשר הוא יצא בחלק האחרון של הדבוקה מהמים. בעזרת החלפה מהירה ויכולת גישור נחושה, שחר לקח על עצמו את הגישור לחבורת החוד תוך 2 הקפות מתוך 6. בשלב זה שחר שמר על המיקום בקדמת הדבוקה כחלק מהחלטה טקטית טרם התחרות.

מיד בפתיחת הריצה הוא פרץ עם 4 מתחרים וביניהם ריצ׳רד מארי (הופעת בכורה במדי הולנד). לאחר 3.5 ק"מ הקצב עלה משמעותית בהובלת המנצח מקס השוויצרי, מהלך אשר קבע את תמונת הפודיום אך לא את זהות המדליות. קרב צמוד במיוחד עד לפיניש בסיום קבע כי שחר יסיים במקום השלישי.

"דווקא בתחרויות שלא הכל הולך לי חלק אני מצליח להוציא מעצמי ולייצר תחרויות טובות. עכשיו נהנים קצת והראש כבר לגביע העולם עוד שבועיים", סיכם שגיב.

שגיב יתחרה בעוד שבועיים בסבב גביע העולם בסרדיניה, איטליה – תחרות אשר תהווה את יריית הפתיחה מבחינת ניקוד אולימפי לקראת המשחקים פריז 2024.

שחר שגיב והמאמן שלו ליאור כהן | צילום: באדיבות ליאור כהן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג