שחר שגיב סיים במקום ה-24 בסבב העולמי בטריאתלון בהמבורג

הטריאתלט הישראלי התחרה בפעם השנייה בסבב העולמי בתוך שבוע, הפעם היה קצת יותר רחוק מהצמרת. ניצחון שני העונה בסבב לג'ייקוב בירת'וויסל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט שחר שגיב השתתף אתמול (שבת) בפעם הרביעית העונה בתחרות בסבב העולמי בטריאתלון, והפעם סיים במקום ה-24 בהמבורג שבגרמניה (מרחק ספרינט). רק לפני שבוע שגיב נהנה מאחת התחרויות הטובות שלו בקריירה בסבב כשסיים במקום ה-13 במונטריאול, הפעם הוא היה רחוק יותר מהצמרת, אבל המשיך לצבור ניקוד חשוב בדירוג האולימפי לקראת טוקיו 2020.

תחרות שנייה בתוך שבוע בסבב העולמי. שחר שגיב | צילום: באדיבות שחר שגיב

עוד כתבות בנושא 
שחר שגיב סיים במקום ה-13 בסבב העולמי במונטריאול 
שחר שגיב סיים עשירי באליפות אירופה בטריאתלון 
רז פרדוסו ורועי זוארץ הם אלופי ישראל בטריאתלון 

התותחים הכבדים של הטריאתלון העולמי התייצבו לזינוק בתחרות בצפון גרמניה, ובניגוד לחצי המרתון שהתקיים שם לפני שבוע, הפעם מזג האוויר התאפיין בגשם חזק שירד בעיקר במרוץ לנשים שהתקיים לפני אבל השאיר כבישים רטובים. אז היו שם בין השאר ג'ונתן בראונלי, מריו מולה, חאבייר גומז והדרום אפריקאים הנרי סקומן וריצ'ארד מארי.

בקטע הרכיבה, אנדראס שילינג הדני החליק וסיבך בפלוטון לא מעט רוכבים כמו סקומן, מארי ופרננדו אלאזרה הספרדי. בסופו של דבר ההתרסקות הזו יצרה פלוטון אחד, כך שהתחרות הוכרעה בסופו של דבר בריצה ל-5 קילומטרים. מי שניצח היה ג'ייקוב בירת'וויסל האוסטרלי עם 14:13 דק' בריצה וזמן כללי של 55:09 דק'. זה היה ניצחונו השני של בירת'וויסל העונה בסבב ונראה שהוא אחד המועמדים הבולטים להיות המנצח הכללי השנה. האוסטרלי הקדים בשנייה אחת את וינסנט לואי הצרפתי, ילנה גינס הבלגי שניצח לפני שבוע במונטריאול סיים הפעם שלישי.

שחר שגיב שסיים במקום ה-24 היה רחוק ב-58 שניות מזמנו של בירת'וויסל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג