שחר רשף בת ה-16 סיימה במקום החמישי באליפות העולם בגלישה

"יש לי עוד זמן להתאמן ולהשתפר עד המשחקים האולימפיים של פריס 2024", אמרה בסוף התחרות; שרון קנטור תשיעית, תום ראובני עשירי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שחר רשף בת ה-16 סיימה את אליפות העולם הראשונה בגלישה בדגם ה-iQFoil במקום החמישי. רשף סיימה את השיוטים הסדירים בתחרות במקום הרביעי והעפילה אוטומטית לחצי גמר שיוט המדליות והיתה צעירת המתחרות בשיוט המדליות. חצי הגמר התחיל עם פסילה של שתי מתחרות והשאיר את רשף להתמודד מול שלוש גולשות נוספות על שני הכרטיסים לגמר. במחצית השיוט הראשונה התמקמה רשף במקום השני, אך טעות בפנייה אל המצוף אפשרה למתחרה הבריטית לעקוף אותה ומנעה ממנה את הכרטיס לגמר.

סיימה במקום חמישי. שחר רשף | צילום: איגוד השייט בישראל

"היה שבוע קשה עם המון עליות וירידות", מסכמת רשף את התחרות, "בסופו של דבר אני שמחה על המקום החמישי, ויש לי עוד זמן להתאמן ולהשתפר בדגם הפויל עד המשחקים האולימפיים של פריס 2024. אני כמובן גם שמחה להיות אלופת העולם עד גיל 21". בתחרות מוענקות מדליות בנפרד לקטגוריית U21.

גם הנציגה הישראלית השנייה בשיוט המדליות, שרון קנטור, יכולה לסכם תחרות מוצלחת, עם הישג שיא אישי יפה לאחר שהגיעה במקום התשיעי בעולם ומדליית ארד בקטגוריית U21. קנטור סיימה חמישית ברבע גמר שיוט המדליות, מרחק מקום אחד מעלייה לחצי הגמר.רק ארבע הראשונות עולות מרבע הגמר לחצי.

בגברים, תום ראובני סיים את שיוט רבע הגמר במקום השישי ואת האליפות כולה במקום עשירי. ראובני המשיך את האימונים על דגם ה-RSX שיצא ממעגל התחרויות עד המשחקים האולימפיים על מנת לתמוך, ביחד עם שאר הנבחרת, ביואב כהן, הנציג הישראלי לטוקיו. ראובני שמח בסיום השיוט, "אני מתאמן על הדגם באופן סדיר רק חודש וממש לא ציפיתי להיות בטופ 10 בעולם כל כך מהר. לפתוח את הקמפיין ככה זה מעולה וההישגים האמיתיים יגיעו בקרוב".

שחר רשף בסיום שיוט חצי הגמר | צילום: איגוד השייט בישראל

"ברכות לשחר רשף שרון קנטור ותום ראובני", אמר שי בובר, יו"ר איגוד השייט בישראל, "אנחנו חזק במשחק עם שלושה נציגים בשיוטי הגמר. זו תחרות ראשונה בקמפיין 2024 שיימשך רק שלוש שנים. אנחנו עם הפנים קדימה לאליפות אירופה שתתקיים בסוף אוקטובר במרסיי, שם יהיו תחרויות השייט של פאריס 2024, חשוב לראות שתהיה המשכיות והתקדמות. המטרה שלנו להמשיך ולעבוד בנבחרות אולימפיות. כל הכבוד לכולם".

שאר תוצאות האליפות: בנשים, דניאלה פלג במקום ה-17, מאיה מוריס במקום 21, נעמה גזית 28, ניב רובינסון 33 ולינוי גבע 45. בגברים, יואב עומר 36, תומר ורדימון 47, דניאל בסיק-תשתש 58, באז בל 67, רוי הילל 72, עידו פומרנץ 74, ליאם שגב 76 ושלו אגוזי 79.

דגם הפויל החליף את דגם ה RSX, לאחר המשחקים האולימפיים בטוקיו. הפויל הוא סנפיר אשר גורם לגלשן לרחף מעל המים ומאפשר לו להגיע למהירויות של מעל 60 קמ"ש. זו אליפות העולם הראשונה לדגם זה לאחר המשחקים ותחילתו של עידן חדש בגלישה.

שלושת הגולשים בתום התחרות. שרון קנטור, טום ראובני ושחר רשף | צילום: איגוד השייט בישראל

את נבחרת הגברים מאמן גור שטיינברג ואת הנשים (בוגרות ועתודה) עודד אושר. ראש המשלחת ומאמן העתודה בגברים לאליפות הנוכחית הוא שחר צוברי, בתפקידו הרשמי הראשון באיגוד השייט.

כל הצילומים באדיבות איגוד השייט בישראל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג