רק דרסל מעליו: צפו בג'ורדן קרוקס מדהים את הבריכה ב-50 חופשי

השחיין שעשה היסטוריה עם זהב עבור איי קיימן באליפות העולם, משתלט גם על המכללות בארה"ב, עם הזמן השני בטיבו בהיסטוריה ב-50 חופשי, כשרק השיא של קיילב דרסל לפניו. ניצחון מרשים גם למגי מקניל. וגם: מה עשו הישראלים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ורדן קרוקס | צילום: SEC

אליפויות הקונפרנסים בשחייה נמשכו הלילה (בין רביעי לחמישי), כשהכותרת הגדולה הגיעה מצדו של השחיין מאיי קיימן ג'ורדן קרוקס. השחיין בן ה-20 הפך לשני בהיסטוריה שמצליח לרדת מגבול 18 השניות ב-50 יארד חופשי וקבע את הזמן השני בטיבו אי פעם עם 17.93 שניות, כאשר ניצח את גמר המשחה באליפות ה-SEC הנערכת באובורן.

רק שחיין אחד עד היום הצליח לרדת מגבול 18 השניות, שיאן העולם והאלוף האולימפי קיילב דרסל, עם 17.63 שניות. קרוקס, שהפך בדצמבר האחרון לאלוף העולם הראשון אי פעם מאיי קיימן באליפות בבריכות קצרות שנערכה במלבורן, ממשיך לכתוב עמודים נוספים בספר השיאים הפרטי שלו, ונראה שזו רק ההתחלה עבורו.

צפו במשחה של ג'ורדן קרוקס:

במשחה המקביל לנשים, הייתה זו הקנדית מגי מקניל, האלופה האולימפית ב-100 פרפר, שהרשימה גם בספרינט בחופשי עם ניצחון ושיא SEC חדש של 20.98 שניות. היא בסך הכל הרביעית בהיסטוריה שיורדת מגבול 21 השניות במשחה והיא ממשיכה להיות אחת הספרינטריות הוורסטיליות בעולם (זכתה בזהב העולמי בבריכות קצרות ב-50 פרפר, 50 גב ו-100 פרפר). היא הקדימה את מונה מקשרי החזיסטית האירית בפער ניכר של 76 מאיות.

צפו במשחה של מגי מקניל:

מהזווית הישראלית, ערב שני ברצף שלושה שחיינים ישראלים זינקו יחד כחלק מרביעיית השליחים של אוניברסיטת דרום קרוליינה, הפעם ב-4X50 יארד חופשי. מיכאל לייטרובסקי, גיא גרופר ומארק שפרקין סייעו לקבוצתם לסיים במקום השמיני. כריס פיצ'וגין מג'ורג'יה, כמשחה הכנה ל-100 חזה, שחה שיא אישי ב-200 מעורב אישי עם 1:47.68 דקות (מקום 45 כללי).

בינתיים באליפות ה-ACC הנערכת בגרינסבורו, דניס לוקטב מלואיוויל, שכבר עמד על הפודיום ביום התחרות הראשון, פספס במעט את ההעפלה לגמר ב-500 חופשי לאחר שסיים במקום ה-12 במוקדמות עם 4:18.92 דקות. בגמר ב' הוא ירד למקום ה-14 עם 4:20.18 דקות וכעת יתכונן למשחה החזק שלו ל-200 חופשי. באותו משחה ישראלי נוסף, גיא פרימיס מפיטסבורג, סיים 25 עם 4:23.44 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג