רצים לקנות: מהם אתרי האון-ליין הטובים ביותר לקניית נעלי ריצה וביגוד ספורט?

ישנם ברשת אלפי חנויות לקניית ציוד ספורט, אבל לא כולם מספקים חוויה, אמינות ואבטחה באותה רמה. אלו הן החנויות הווירטואליות המומלצות כשמחפשים נעלי ריצה, ציוד וביגוד ספורט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחת השאלות היותר בוערות בקרב המתאמנים השונים היא היכן נין לקנות נעלי ריצה ובגדי ספורט במחירים הטובים ביותר? בדיונים רבים מהסוג הזה עולה האופציה של הזמנה באינטרנט מחו"ל, בעיקר מארצות הברית. זה ברור שקניית נעליים בחנות אמריקאית תהיה בדרך כלל זולה משמעותית מכל מה שתמצאו בארץ. מצד שני, צריך לזכור שכל עוד אנחנו לא נמצאים שם פיזית, המחירים שמופיעים באתרים רחוקים מלהיות המחירים הסופיים שנקבל. לכן לא רק שצריך להכיר את האתרים הטובים והאמינים לקנות בהם, צריך גם לדעת לעשות את החישובים הנכונים כדי לדעת האם זה משתלם. אלו הם האתרים המובילים להזמנת נעלי ריצה וביגוד ספורט.

לפעמים יותר קל פשוט לרוץ מאשר לחפש נעליים במחיר טוב | צילום: Josiah Mackenzi

עוד כתבות בנושא 
האם כדאי לקנות נעלי ריצה וביגוד באאוטלטים בארץ? 
הטעויות שאתם עושים כשאתם קונים נעלי ריצה
מתי באמת אתם צריכים להחליף נעלי ריצה? 

1. RUNNING WAREHOUSE 

גם באינטרנט אפשר לדרג אתרים לפי חווית קנייה, והאתר הזה הוא ללא ספק חנות מצוינת בעלת מגוון עשיר מאוד של נעלי ריצה כמעט מכל הדגמים שאתם יכולים לחשוב עליהם. תוכלו למצוא שם את כל הדגמים החדשים מהרגע שהם יוצאים לשוק, וכמו כן יש סיילים על הרבה דגמים קודמים של חברות שונות במחירים שיורדים ברגע שמופיעים דגמים חדשים.

האתר הזה מאוד נוח לתפעול, גם ברמת השיטוט בסיילים השונים. חוץ מזה הוא מציע לחפש נעליים לפי נתונים אישיים או לפי המחיר שאתם יכולים לאפשר לעצמכם. לגבי המחיר, הלקוחות הישראלים צריכים לקחת בחשבון שעל מחיר הנעליים באתר צריך להוסיף 18 אחוז מע"מ ועוד 3.5 דולר עמלת שחרור מהמכס. כל זה לפני המשלוח. ב-RUNNING WAREHOUSE אין אפשרות לשלוח כל מוצר לישראל, ומה שלקוחות רבים עושים זה לקנות דרך אתרים ישראלים שמבצעים שילוח לארץ דרך כתובות אמריקאיות. המחיר במקרה הזה הוא בדרך כלל 20 דולר נוספים למשלוח של זוג נעליים.

מי שיש לו קרובים או חברים בארצות הברית יכול לשלוח את ההזמנה לכתובת שלהם, והם יכולים להעביר את זה לארץ. במקרים כאלה בהחלט מדובר ברוב המקרים בקנייה משתלמת, שהופכת להרבה יותר משתלמת עם קונים מוצרים שעולים פחות מ-75 דולר (ואז לא משלמים מע"מ).

2. 6PM

בניגוד לאתר הקודמת בו תוכלו למצוא כמעט הכל, כאן מדובר באאוטלט אחד גדול שמציע מגוון של דגמים קודמים של חברות שונות, לפעמים במחירים אטרקטיביים. החיסרון במקרה הזה הוא שדגמים קודמים זה משהו שיהיה לכם יותר קשה למצוא בחנויות בארץ כדי למדוד, כי הדבר שהכי לא כדאי לעשות הוא לקנות מבלי לדעת שהדגם הספציפי באמת מתאים לכם.



מצד שני, יש באתר הזה הרבה דגמים שהם יחסית חדשים ושאפשר למצוא בהרבה חנויות בארץ. גם כאן צריך לעקוב אחרי סיילים שמופיעים בבאנרים שונים באתר, או פשוט לחפש את הנעליים שאתם חפצים בהם קודם כל לפי שם החברה ואז לפי הדגם. בדרך כלל, לא תמצאו יותר מדי דגמים באתר הזה כך שהחיפוש הוא פחות מסובך מ-RUNNNING WAREHOUSE. עוד דבר שחשוב לדעת הוא שבשיטוט באינטרנט ניתן למצוא קופונים (קודי הנחה) לקניות באתרים כמו 6PM כך שזה משהו שבהחלט שווה לבדוק לפני (דרך גוגל). עבור כל מי שרוצה לחסוך את המע"מ, באתר הזה יש אפשרות חיפוש למחיר שהוא 75 דולר למטה, וזה עוד משהו ששווה לבדוק. האתר לא מבצע משלוחים לישראל, ומי שרוצה לקנות דרכו יצטרך לשלוח את המוצר לכתובת אמריקאית.

3. אמזון

בקניון הוירטואלי הגדול בעולם אפשר מן הסתם לרכוש גם נעלי ריצה ובגדי ספורט, אבל ככל שאמזון היא גדולה כך גם החיפוש אחר נעליים. ישראלים רבים נוהגים לקנות דווקא באתרים האירופאים של אמזון (ולא באמזון שיעלה לכם מיד בגוגל) מכיוון ששם יש יותר אפשרויות שליחה לישראל ומחירים יותר משתלמים להזמנות לארץ. אתרים כאלה הם אמזון איטליה או אמזון גרמניה שיש בהם אפשרות להחליף את השפה לאנגלית.

הבעיה היא שלא כל מוצר אפשר לשלוח בארץ, וכך הרבה פעמים תוכלו למצוא משהו שיכול להיות ממש מתאים, עד שתגלו שאין אפשרות שליחה לארץ. כמובן שתמיד אפשר לחזור לאמזון האמריקאי ולהזמין דרכו דרך כתובת אמריקאית כמו באתרים שהתייחסנו אליהם עד עכשיו. המחירים כאן הם לא בהכרח הכי זולים, שווה לחפש טוב.

הדבר החשוב ביותר הוא לדעת מה אתם רוצים ואז לחפש באינטרנט | צילום: thinkstock

4. EASTBAY 

אתר אמריקאי שמציע מגוון רחב של נעלי ריצה וגם ביגוד, אבל הוא ממוקד יותר במותגים מסוימים שבעולם הריצה מדובר בעיקר באדידס, נייקי, סאקוני וניו באלאנס. מדובר באתר נוח וכיפי, בהרבה אפשרויות לציוד נוסף כמו בגדי ריצה איכותיים של המותגים המובילים. גם כאן תמצאו סיילים וקופונים להנחה, אבל המחירים כאן נראים יותר כמו מחירים של חנויות ולא של אאוטלטים.

לסיכום, ניתן לומר שהדבר החשוב ביותר בקנייה של נעלי ריצה דרך אתרי אינטרנט בחו"ל הוא לדעת בדיוק מהו הדגם שאתם מחפשים אחרי שמדדתם אותו. אם אתם לא סגורים על דגם או בכלל על חברת נעליים, אתם עלולים להיכנס לשיטוט אינסופי שלעתים יכול להיות מתסכל כי לא כל דגם אפשר לשלוח לארץ, ולא על כל דגם יש הנה והכי גרוע – לא תמיד תמצאו את המידה שלכם. בנוסף, בכל מחיר צריך לבצע חישוב מחדש של כמה הוא יעלה אחרי כל התוספות, ולאף אחד אין כוח לחשב בצורה הזאת 10 או 20 זוגות נעליים. לכן, כדי למנוע תסכולים צריך קודם כל להינעל על דגם מסוים וכך אפשר יהיה לשוטט בקלות בין האתרים השונים ולחפש את הדיל הטוב ביותר, אם יש כזה.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג