רצה הותקפה בסמוך לגשר המכביה בפארק הירקון

רצה נוספת הותקפה באלימות באזור פארק הירקון בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שככל הנראה התוקף ארב לקורבן שלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זו לא פעם ראשונה שמדווח על תקיפה של רצה בפארק הירקון, שנחשב למסלול הריצה הירוק והפתוח של תל אביב והמרכז. המסלולים הבלתי נגמרים בהם יש בחלק מהמסלול עצים המעניקים מעת לעת הגנה מהשמש בימי הקיץ, הנחל הזורם לצדם והטבע האורבני שחוגג שם, מעניק לאלפי רצים בכל שעות היממה "סביבת עבודה" נוחה ונעימה לפעילות הספורטיבית שלהם.

אירועי התקיפה בפארק לא חדלים. צילום אילוסטרציה | צילום: Image by F. Muhammad from Pixabay

אך בשעות הבוקר המוקדמות, המקום הופך לעתים לאזור שבו מותקפות רצות שהגיעו על מנת לערוך בו את אימון הבוקר שלהן. בעבר דיווחנו כאן בשוונג על התקיפה שעברו אירית גרינברג-קושניר וזואי שפיר, אך נראה שהמצב לא השתנה ואירועי התקיפה לא חדלים. ביום שלישי בשבוע שעבר היה שמואל משה שהגיע לרוץ במקום, עד לתקיפה של רצה נוספת. "הגעתי לאזור גשר המכביה ברבע לשש בבוקר, כאשר חציתי את הגשר חלפה מולי רצה שמוכרת לי שבדיוק סיימה את הריצה שלה. לא עברו שניות ופתאום שמעתי אותה צורחת מאחוריי, 'הצילו הוא תקף אותי'".

שמואל שהיה בדרכו לריצה, חזר לאחור ורץ לעבר קולות הצעקה ששמע מכיוון אזור החניה שסמוך למגרש הכדורגל שם ראה את המותקפת. אותה רצה שראה רק לפני כדקה היתה שם מפוחדת ורועדת. "מסתבר שהיא הוכתה על ידי התוקף, שנתן לה כנראה מכה עם חפץ כבד ופתח לה את הראש. ממה שהבנתי, כאשר הוא תקף אותה היא התנגדה וניסתה לברוח ותוך כדי המנוסה הוא הכה אותה וניסה לתפוס אותה בכוח. אני זוכר שהיא צעקה, 'אני לא יודעת מה הוא רוצה ממני', בזכות הצעקות שלה חזרתי ורצתי לעברה, לצערי רצתי לעזור לה במקום לרדוף אחריו, אבל בתוך אירוע אתה לא יודע איך להגיב ומכיוון שראיתי אותה פצועה העדפתי לעזור לה. שאלתי אותה אם היא מכירה אותו והיא אמרה לי שהיא לא יודעת מי זה והיא לא יודעת מה היא עשתה לו רע. היא היתה בהיסטריה מטורפת ואני חושב שהתוקף התחבא שם ופשוט חיכה לקורבן שלו. מיד הזמנתי משטרה והם הגיעו מהר מאוד והחלו לטפל בה. מאז המקרה לא יצא לי לפגוש אותה כי אין לי את הפרטים שלה ואני לא יודע מה מצבה הפיסי והנפשי, אבל מהמשטרה התקשרו אליי וביקשו שאבוא לתת עדות בתקווה שזה יעזור לתפוס את התוקף".

נמשיך לעדכן לגבי פרטי המקרה כאן בשוונג במידה ותהיה התפתחות בחקירה או במידה והתוקף ייתפס.

צילום אזור התקיפה מתוך עמוד הפייסבוק של שמואל משה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג