רץ עילית נלחם על חייו עם סימפטומים דמויי קורונה

הרץ למרחקים ארוכים המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ נשימתי עם נזק משמעותי לריאותיו קורא לציבור בזעקה "Wear the Damn Mask"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני מספר שבועות, רץ העילית למרחקים ארוכים, טומי ריבס-פוזי, 36, אושפז בבית החולים המקומי באריזונה, לאחר תקופה בה שהה בבידוד עצמי בביתו, כשהוא נאבק במחלה עם סימפטומים דמויי קורונה. אף על פי שריבס נמצא באשפוז בבית החולים, לא ברורה האבחנה, אך הסימפטומים הנשימתיים החמירו והצריכו אשפוז במחלקה לטיפול נמרץ נשימתי וישנם דיווחים על נזק משמעותי לריאותיו.

 

View this post on Instagram

 

PC: @trailjunkiephotos

A post shared by tommy_rivs 🏴‍☠️ (@tommy_rivs) on

ריבס הוא בעל משפחה ואב לשלוש בנות ונחשב לא רק למרתוניסט ואולטרה מרתוניסט יוצא דופן בהישגיו הבולטים, אלא הוא גם מאמן ואף ד"ר לפיזיותרפיה. מדובר בספורטאי סבולת יוצא דופן בהישגיו הבולטים, והוא חלק מצוות הפיתוח של חברת קראפט (Craft) שמייצרת ביגוד ייעודי לספורטאים. בין ההישגים הבולטים שלו כספורטאי סבולת הוא מחזיק בשיא הכולל ניצחונות "גב אל גב" במרתון רוקנרול לאס-וגאס. השיא האישי שלו עומד על 2:18 שע' במרתון בוסטון שם סיים מקום ה-16 והוא אף היה חלק מהצוות האמריקאי שזכה במדליית זהב באליפות העולם בקטאר.

בעמוד האינסטגרם שלו פונה ריבס לקהילה שעוקבת אחריו ומספר על מצבו הקשה בחודש האחרון מאז חלה. אחד הדברים שציין הוא כי במהלך ריצה שגרתית בגרנד קניון הוא החל לחוש לא כשורה וסיפר על כך שחווה לילה קשה במיוחד. הוא היה משוכנע שנדבק ב-COVID-19 וניסה כל הזמן לשחזר עם מי היה במגע וממי ככל הנראה נדבק. בסרטון שהעלה הוא מדווח כי הכניס את עצמו לבידוד ביתי באופן עצמאי על מנת שלא יהיה בקרבת אנשים ובקול חנוק פנה ריבס עם מסר וביקש מהציבור הרחב שיעטו את המסכה – "Wear the Damn Mask".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג