רן שגיב נפצע במולולבה: "ניסיתי להידחף קדימה והתרסקתי"

הטריאתלט הישראלי זינק לתחרות הראשונה והאחרונה בינתיים בסבב גביע העולם אבל התרסק ונפצע בשלב הרכיבה. ניצחונות לריאן סיסונס ו-ויקי הולנד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בהתאחדות הטריאתלון הבינלאומית החליטו להקפיא את עונת התחרויות ברחבי העולם עד סוף אפרי נכון לעכשיו, אבל ההקפאה הזאת תיכנס לתוקף מחר (שני) ובסוף השבוע עוד הספיקו לקיים במולולבה שבאוסטרליה את התחרות הראשונה לעונה במסגרת סבב גביע העולם.

עוד כתבות בנושא 
האם וירוס הקורונה אינו עובר בבריכת השחייה?
מאמנים מספרים על האימונים בצל הקורונה
האם הצלחה בטריאתלון בגיל צעיר מנבאת הצלחה בגיל מבוגר?

רן שגיב, שבאופן תאורטי היה אמור לנצל את החודשים הראשונים של העונה כדי לנסות ולהשיג כרטיס למשחקי טוקיו 2020, היה הנציג הישראלי בתחרות, אבל למרבה הצער הוא התרסק בשלב הרכיבה אחרי שהיה מעורב בהתנגשות רבת משתתפים ופונה לטיפול רפואי שם התגלה כי הוא סובל משבר בלסת ובנוסף מפציעה שדרשה שברים בסנטר.

"אתמול היתה התחרות הראשונה לעונה" מספר לשוונג רן שגיב, "אבל כבר בזינוק כולנו ידענו שהיא גם תהיה האחרונה לזמן הקרוב. אחרי שחייה ממוצעת שלי הגעתי אחרי כ-3 ק"מ אל הדבוקה הראשונה. בהקפה השלישית הייתי עמוק במרכז הפלטון בשיא של מלחמות על מיקום כשגם אני ניסיתי להידחף קדימה נקלעתי לתוך התרסקות ופשוט עפתי קדימה. לא יודע ממש מה קרה רק נמרחתי די חזק על הפנים ודפקתי את הסנטר בכביש. כאשר הגעתי לבית חולים קיבלתי גם תפרים בסנטר וגם אבחון של שבר קטן בלסת מהעצמה של הדפיקה של הסנטר בכביש. כרגע אני מרגיש טוב, אבל לא ממש יכול לאכול מוצק ומחר בבוקר אתחיל לחזור לארץ. כרגע התחרויות בחודש וחצי הקרובים בוטלו אז אתרכז בהחלמה וחזרה לכושר בבית".

בתכנון המקורי שגיב היה אמור להמשיך מאוסטרליה לברזיל, שם היה אמור לפגוש את אחיו שחר שבכלל שוהה כיום בפלורידה לשם טס לצורך תחרות שלא תתקיים עוד לפני שארצות הברית סגרה את שעריה האוויריים.

מי שניצח בתחרות במולאלובה היה ריאן סיסונס הניו זילנדי שסיים את מרחק הספרינט בזמן של 51:50 דקות אחרי שעקף במאות המטרים האחרונים את בן ארצו היידן ווילד שסיים בזמן זהה. שלישי סיים האוסטרלי לוק וויליאן שהגיע ארבע שניות אחריהם.

ויקי הולנד הבריטית, אלופת העולם מ-2018, ניצחה במרוץ לנשים בזמן של 57:46 דק' והרדימה בפער משמעותי את בת ארצה ג'ורג'יה טיילור בראון שסיימה בזמן של 58:01 דק'. אשלי ג'נטל האוסטרלית השלימה את תמונת הפודיום (58:13 דק').

צילום עמוד הבית: שמי שגיב



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג