רוצו על זה: עוד 6 אפליקציות ריצה שאולי לא הכרתם

אחרי שסיפרנו לכם על 10 מאפליקציות הריצה המובילות בעולם, החלטנו להוסיף עוד כמה לרשימה שכוללות עולמות וירטואלים, משחקי מחשב ואפילו תרומה לקהילה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוצים עוד? 10 אפליקציות הריצה המובילות היום


אחרי שעשינו לכם היכרות עם 10 מאפליקציות הריצה המובילות בעולם, החלטנו לספר לכם על עוד 6 אפליקציות ריצה מיוחדות שאולי לא הכרתם. מסתבר שבזכות הטכנולוגיה אפשר לשלב את הריצה גם עם משחקי מחשב, תרומה לקהילה ועולמות ספורט וירטואליים שהכרנו בעיקר מרכיבה באופניים על טריינר.

ריצה על מסילה

מסתבר שגם על המסילה אפשר לרוץ בערים שונות בעולם ואפילו להתחרות | צילום: pixabay

 1. PACER

מדובר באפליקציה שמיועדת בעיקר למתחילים שהמטרה העיקרית שלה היא לפעול ברקע ולספור את הצעדים שלכם לאורך כל היום כדי לראות אם הגעתם ליעד היומי. בנוסף, היא גם יכולה לשמש כאפליקציה שעוקבת אחרי הריצות שלכם בעזרת GPS ומספקת נתונים. מי שיתחבר לגרסת הפרימיום יוכל ליהנות גם מתכניות אימון ולקבל גישה לאימונים מצולמים בוידאו.

2. RUNCOACH

אפליקציה שמציעה לבנות תכנית אימונים שמתאימה לצרכים האישיים שלכם לפי לוח הזמנים הפנוי שלכם. הרעיון הוא להציב מטרה, לספק מידע על לוח הזמנים השבועי, ועל סמך הנתונים האלו האלגוריתם יספק הנחיות מותאמות אישית לאימונים. תמורת 20 דולר לחודש אפשר לקבל אימונים אישיים וייעוץ בנושאי תזונה ופציעות עם מאמנים מטעם התאחדות האתלטיקה האמריקאית.

מתאים לכל אחד | צילום: Image by Jan Vašek from Pixabay

3. ZWIFT

 אין כמעט רוכב כביש שלא מכיר את האפליקציה הזאת, שכיכבה במיוחד בתקופת הקורונה כשכל הרוכבים התאמנו על הטריינרים. מסתבר ש-ZWIFT מיועדת גם עבור רצים ויכולה להציע להם את הפיצ'רים המגניבים שלה, רק שהבעיה היא שצריך להתארגן על ציוד מתאים. הרעיון ב-ZWIFT הוא לבחור בין אחד לחמישה מסלולים (אחד וירטואלי ועוד ארבעה מסלולים של ערים גדולות ברחבי העולם), לרוץ בהם ואפילו לעשות את זה בו זמנית עם חברים ובמקביל להתחרות מול משתמשים אחרים מכל העולם שעושים את זה. כמובן שאפשר לעשות את זה רק על הליכון וצריך להשתמש בטלפון נייד, מחשב או אייפד/טאבלט. אבל זה לא מספיק – כדי שהאפליקציה תזהה את המהירות שלכם היא צריכה לקבל את המידע מאחד מהשניים – הליכון חכם עם בלוטות' או פוד (חיישן) לנעליים.

4. Runtastic

מדובר באחת האפליקציות של ADIDAS  כך שרק מהנתון הזה אפשר להניח שהיא מושקעת ונוחה. אז מעבר להיותה אפליקציית ריצה לכל דבר, שמספקת לכם את כל הנתונים שתרצו על כל אימון שלכם (כולל נתונים יומיים וחודשיים), היא גם מדברת ברקע (מספקת נתונים של כל קילומטר, אבל אחרי שני הקילומטרים הראשונים זה בתשלום).

חוץ מזה, האפליקציה מציעה הורדת מוזיקה לריצה וגם הורדה של סיפורים בסטייל של פודקאסטים שאורכם בין 30 ל-45 דקות. יש פיד חדשות ושם אפשר לראות כל מיני ריצות של אנשים אחרים וליצור אינטראקציה חברתית, יש תכניות אימון. אפשר לבחור גם מוזיקה לריצה אבל לצורך זה צריכים להיות מחוברים ל-APPLE MUSIC וגם יש מקבץ של סיפורים לזמן הריצה.

גם לעשות את מה שאתם אוהבים וגם לגייס תרומה? כולם מרוויחים | צילום: Image by dsandzhiev from Pixabay

5. Charity Miles

 הקשר בין ריצה למרחקים ארוכים לתרומה לקהילה הוא טבעי וידוע, ובהרבה מאוד מרוצים גדולים ובעיקר מרתונים, רצים רבים מנסים "למכור" את הקילומטרים שלהם כנגד תרומה לעמותה שהם בוחרים וסלבריטאים עושים את זה די בקלות ובגדול. אז באפליקציה הזאת אמנם אין ארגונים ישראלים, אבל יש לא מעט ארגונים בינלאומיים במגוון נושאים, שיכולים ליהנות מתרומות כספיות של ספונסרים שונים בזכותכם.

איך זה עובד? נרשמים לאפליקציה ללא תשלום, ממלאים את כל הפרטים, בוחרים באחד מתוך כמה עשרות ארגונים שונים שלכל אחד יש ספונסרים או ספונסרים שתורמים, ופשוט מתחילים לרוץ. הספונסרים יעבירו לאותו ארגון 25 סנט על כל מייל שתרוצו. אז למה לא בעצם?

6. Zombies, Run

 אם אתם גיקים של משחקי מחשב עם חיבה לעולמות וירטואלים וגם אוהבים לרוץ, כנראה שתאהבו את האפליקציה הזאת. מצד אחד מדובר באפליקציית ריצה לכל דבר שתמדוד לכם זמן, מרחק, קצב, תספק מפות ותציע אימונים בהתאם ליעדים. מצד שני היא משלבת את זה עם סיפור אימה על זומבים שרודפים אחריכם והמטרה שלכם היא כמובן לא להיתפס. אם תאמינו לה, אולי זה יעזור למוטיבציית הריצה שלכם.

איך זה עובד? בוחרים את המרחק שרצים, אפשר לבחור באופציות אם אתם רוצים שירדפו אחריכם (בכאילו) וכמה זמן אתם רוצים לרוץ. ואז פשוט לוחצים על התחל, שמים אזניות והאפליקציה תנחה אתכם תוך כדי מה אתם צריכים לעשות כדי לא להיתפס על ידי הזומבים ולשמור על העיר הווירטואלית שלכם בטוחה. הכל כמובן תוך כדי ריצה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג