רוצה להיות אחת מתוך 100? קבוצות ריצה לנשים בלבד

רק 100 נשים תבחרנה לפרויקט מיוחד של adidas לקבוצות הכנה מיוחדות לקראת מרתון סמסונג ת"א למקצים של 5 ו-10 ק"מ. האם גם את תהיי אחת מהן?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השנה זאת השנה שלך! פרויקט findyourmore # מאפשר לך לצאת מהבית, לנעול את נעלי הריצה הטובות ביותר, להתלבש בסטייל ולהתחיל לרוץ!

אז איך זה עובד ? במהלך פרויקט findyourmore#- קבוצות ריצה לנשים בלבד של חברת adidas, ייבחרו 100 נשים, אשר במשך 10 שבועות ישתתפו בקבוצות הכנה לריצה לקראת מרתון סמסונג תל אביב אשר יתקיים ב-26 בפברואר, למקצים 5/10 ק"מ.

הקבוצות תצאנה פעמיים בשבוע מנמל ת"א ומאצטדיון הדר יוסף בשעות הערב, 4 קבוצות שונות שיזכו למאמנים הטובים בישראל. כל אחת מן ה-100 שיתקבלו, תצויד מיד בבגדי ריצה ונעלי ריצה מסדרת BOOST, כל אלו בשווי של 1,200 שקל וזו רק ההתחלה!

בין הקבוצות תתקיים תחרות חודשית על נוכחות בשטח, התמדה ועל שיתוף הפעילויות ברשתות החברתיות, והן יוכלו לזכות במתנות מפנקות של אדידס. מדי שבוע יקבלו הרצות גם צ'ופר הפתעה לאימון.

פרויקט findyourmore# – למי שעדיין לא הבינה הוא בחינם. כן, ב ח י נ ם. 100 המאושרות שיזכו לרוץ בו מתחייבות אך ורק לאינטרגטי שלהן, לנפלאות ריצה, לחברות שלהן בקבוצה ובעיקר בעיקר – לעצמן. לא סתם קוראים לפרויקט ‪#‎FINDYOURMOR‬

אז מה אתן צריכות לעשות? להיכנס מהר לטופס ההרשמה שכאן ולחכות לטלפון המיוחל שהתקבלת.

אז רוצי על זה!



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג