רועי גולדשטיין, אלוף ישראל באופני כביש, ירכוב עם ארגון FIDF למען חיילי צה"ל

במסע הרכיבה שיימשך שישה ימים מאילת ועד תל אביב, דרך הצפון וירושלים, ייקחו חלק תומכי הארגון מארה"ב וחיילים קרביים לשעבר שנפצעו בעת שירותם הצבאי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כ-50 תומכי ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) יערכו מסע רכיבה שייערך שישה ימים ויחל באילת ב-2 בנובמבר ויסתיים בתל אביב ב-8 בנובמבר, דרך הצפון ואזור ירושלים. אליהם יצטרפו לוחמי צה"ל לשעבר שנפצעו בעת שירותם הצבאי ונעזרו בתכניות השיקום של הארגון ובמימון פרוטזות ייחודיות לפעילות אתלטית במסגרת תכנית "סטריידס" של FIDF, ביחד עם אלוף ישראל באופני כביש, רועי גולדשטיין.

רוכבים למען חיילי צה"ל | צילום: גלעד קוולרצ'יק

מסע הרכיבה יחל באילת לכיוון צפון דרך מכתש רמון. בשלב השני ירכבו הרוכבים מהר הכרמל לקיסריה ולבסוף יסיימו את מסעם בתל אביב. המסע יאפשר למשתתפים, כולם רוכבים נלהבים, להפגין סולידריות ותמיכה בחיילי צה"ל בעודם חווים את ישראל דרך האופניים. לאורך הדרך יבקרו הרוכבים בבסיסי צה"ל, יפגשו חיילים המשרתים בבסיסים אלה וילמדו על הרקע ההיסטורי והגאוגרפי של מדינת ישראל.

"אנחנו נרגשים מאוד לארח את משלחת הרכיבה של FIDF גם השנה", סיפר תמיר אופנהיים, מנהל סניף המערב התיכון של ארגון FIDF. "במהלך המסע החשוב הזה, המשתתפים לומדים את הארץ בצורה חווייתית, ומבינים את ההשפעה העצומה של ארגון ה-FIDF על חיילי צה"ל". הארגון, בניהולו של מאיר כליפי-אמיר (אלוף במיל'), הינו ללא מטרת רווח והוקם בשנת 1981 על ידי ניצולי שואה שהיגרו לאמריקה אשר חרטו על דיגלו עשייה למען חיילי צה"ל. הארגון, המונה 24 סניפים, מגייס מעל 125 מיליון דולר בשנה ואחראי למיזמים שונים לרווחת החיילים בתחומי החינוך, הרווחה והתשתיות דוגמת מלגות ללימודים אקדמיים, סיוע לחיילים ממשפחות מעוטות יכולת, תמיכה בפצועי צה"ל ובמשפחות השכול, תמיכה בחיילים הבודדים, אימוץ חטיבות וגדודים ובניית תשתיות רווחה וספורט בבסיסי צה"ל השונים.

הרוכבים יבקרו במהלך המסע בבסיסי צה"ל ויפגשו את החיילים | צילום: גלעד קוולרצ'יק




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג