קרב צמוד בנוער: כל התוצאות מאליפות ישראל באקוותלון

כ-300 ספורטאיות וספורטאים הגיעו למכון וינגייט לתחרות המשלבת ריצה ושחייה. עמית בן אדיבה הפגינה דומיננטיות אצל הנערות, יובל אשכנזי ניצח אצל הנערים בתום קרב צמוד ומותח
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל באקוותלון | צילום: ורד אלתרמן, באדיבות איגוד הטריאתלון

במזג אוויר נהדר ועם מעל 300 משתתפות ומשתתפים מגיל ילדים ועד מאסטרס, נערכה בשבת האחרונה אליפות ישראל באקוותלון במכון וינגייט.  באירוע, שנחשב לפתיחת העונה לילדים ולנוער בענף, הופגנה רמה גבוהה בעיקר של הצעירות והצעירים, ובהם חניכות וחניכי האקדמיה של המאמן עידו קצנלבוגן, עבורם היה זה ה"מגרש הביתי" בווינגייט.

לכתבות נוספות בנושא:
כוכב נולד בצ'אלנג' ישראמן: אמיל שחקלדיאן באולפן
תוך פחות משבוע: מעל 300 נרשמו לצ'אלנג' ישראמן 2025
הישענו לאחור וצפו: הסרטון הרשמי של צ'אלנג' ישראמן 2024

תחרות אקוותלון מורכבת משניים משלושת המקצועות בטריאתלון – שחייה וריצה. המקצים המרכזיים באליפות, לגיל הנוער, היו למרחק של 1,700 מטר ריצה, לאחר מכן 500 מטר שחייה (בבריכה הלאומית בווינגייט) ולקינוח 1,900 מטר ריצה.

אליפות ישראל באקוותלון | צילום: ורד אלתרמן, באדיבות איגוד הטריאתלון

בקטגוריית הנערות בגיל 16-17, זכתה עמית בן אדיבה ממכבי ת"א טריימור במקום הראשון בזמן של 21:26 דקות, כאשר הייתה המהירה ביותר גם בשני מקטעי הריצה וגם בשחייה. שירה כהן (road runner) סיימה במקום השני וחברתה לקבוצה ליהי קאופמן סיימה שלישית. בקרב הנערות בגילאי 18-19, אלופת ישראל במרחק האולימפי נטע נפתלי (אסא רופין עמק חפר) ניצחה עם 22:39 דקות.

אצל הנערים בגיל 16-17, יובל אשכנזי מקבוצת איילות אלתרמנס זכה במקום הראשון בתום קרב מותח עם מיכאל שטיבל (טריימור) ויואב מליאר (the buttons). שטיבל היה המהיר ביותר בשחייה, אך נכנע בחלק האחרון של הריצה וסיים שני על חודן של 12 שניות. מליאר הגיע שתי שניות אחריו כדי להשלים את הפודיום. בקטגוריית הנוער הגברים 18-19, ניב ברם מטריימור ניצח וזכה במקום הראשון. שי קייזר (טימישגב) סיים שני, ועומר צפריר (road runner) שלישי.

עמית בן אדיבה מנצחת | צילום: איגוד הטריאתלון

גיל קופר, מנכ"ל איגוד הטריאתלון, הביע סיפוק רב בסיום: "אליפות ישראל לאקוותלון הבטיחה וקיימה. אירוע פתיחת השנה היה מרהיב במזג אוויר מצוין וקהל משתתפים רחב. אין טוב יותר מלחשוף את הספורטאים לבירת הספורט של ישראל – מכון וינגייט – בתחרות כזאת חווייתית. תודה לכל המאמנים, הספורטאים והספורטאיות וכמובן ההורים שלקחו חלק באירוע פתיחת השנה לילדים ולנוער".

לתוצאות המלאות לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג