קו המשווה || סקירת חליפות שחייה מדגמי הקצה לקראת הישראמן

אספנו עבורכם ארבע חליפות שחייה מדגם קצה שכל אחת מהן יכולה להיות זו שתעזור לכם לצלוח את אתגר השחייה בישראמן הקרוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תחרות הישראמן מתקרבת בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן לרכוש חליפת שחייה מצוינת שתשמור עליכם ותרגיש כמו עור שני על הגוף. הפעם אספנו עבורכם סקירה משווה בין ארבע חליפות דגם קצה של החברות המובילות בשוק: TYR, ORCA, ZEROD, SAILFISH.

איך בוחרים חליפות שחייה לישראמן? | צילום: ניר עמוס

מה חשוב לדעת כשמחפשים חליפת שחייה?
חשוב הרכב הבד, רוב החברות משתמשות בבד עשוי מחומר הנקרא נאופרן תוצרת חברת יאמומוטו (YAMAMOTO) היפנית. מדובר בשם מוביל ואיכותי בתחום ובעל טכנולוגיה מתקדמת. חשוב לשים לב לעובי הבד שיכול להשתנות בחלקים שונים של החליפה. עובי הבד וגמישותו עוזרים מאוד לטווח תנועה חופשי יותר לשחיין ולהרגשה זורמת יותר בשחייה ואילו מקומות אחרים עם בד עבה יותר שישמרו על רמת ציפה גבוהה וייצוב השחיין. הכי חשוב להתאים את החליפה בצורה מושלמת.

חליפות Sailfish

החברה הוקמה בשנת 2007 על ידי השחיין יאן סיברסן. סלפיש מפתחת מוצרים לשחיינים ולשחייני מים פתוחים ומופצת ביותר מ-25 מדינות ברחבי העולם והיא נותנת החסות לחליפות בישראמן.

צילום: יח"צ סלפיש

Sailfish

חליפות TYR

חברת TYR sport נוסדה בשנת 1985 על ידי מעצב בגדי ים בשם ג'וזף דילורנצו ומאז היא עוסקת בתחום השחייה התחרותית והטריאתלון. אגב, משמעות המילה TYR היא על שם אל הלוחמים הנורדי.

צילום: TYR

חליפות ORCA

אורקה נוסדה בשנת 1992 בניו-זילנד על ידי אלוף טריאתלון לשעבר, סקוט אונסוורט שכל מטרתו היתה לייצר חליפות שחייה טובות ומהירות יותר מאלו שהיו בשוק בתקופה ההיא.

צילום: ORCA

ORCA

ימים אחרונים להרשמה לישראמן – לחצו כאן

חליפות ZEROD

מותג בגדים וציוד טריאתלון צרפתי. ZEROD פותח בשנת 2010 על ידי פייר ופרדריק דיזון, טריאתלטים לשעבר שהתחרו בקטגוריית העילית ברמה הבינלאומית וכיום חברת שוונג סחר מייבאת את המותג לישראל.

צילום: ZEROD

ZEROD



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג