צפו: נפילה המונית בזינוק במרוץ ולנסיה וכמעט שיא עולם בסיום

עשרות רצים נפלו זה על זה בכאוס שהתחולל במרוץ ל-10 ק"מ, צפו בתמונות מספרד. ילמזרף יהולאו הייתה רחוקה רק 5 שניות משיא העולם וניצחה עם 29:19 דקות, וולדון קיפקירוי ניצח אצל הגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עשרות מעדו זה על זה בוולנסיה | צילום: Shutterstock

אם חשבנו שמרוץ ה-10 ק"מ בוולנסיה שנערך היום (ראשון) יתמקד כולו בניסיונות לשבור את שיאי העולם לגברים ולשנים, כבר בזינוק הגיעה מהומה גדולה שרק בנס לא נגמרה באסון. כאוס וצפיפות בזינוק גרמו לנפילה המונית של רצות ורצים, במה שהותיר עשרות רצות ורצים על הכביש.

לפי הדיווחים מספרד, הבלאגן נגרם על ידי כך שהרצים של מתחת 31 דקות הובאו לנקודת הזינוק כשרצי העלית המהירים יותר עדיין היו בחימום. או אז, כשרצי העלית הגיעו לנקודת הזינוק, הרצים של מתחת 31 דקות נדחפו לאחור, מה שהוביל לצוואר בקבוק של רצים בשטח זינוק צר. כל שנדרש באותו רגע היה רץ אחד שמעד, ועשרות מעדו אחריו.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by RUN'IX (@run_ix)

והיה גם מרוץ, ואפילו מהיר במיוחד. אצל הנשים, ילזמרף יהולאו האתיופית ניצחה בזמן של 29:19 דקות והחמיצה בחמש שניות בלבד את שיא העולם ב-10 ק"מ כביש ששייך לה ונקבע בספרד לפני 11 חודשים. יש לציין כי מדובר בשיא במקצה מעורב לגברים ולנשים, שלא כמו זה שעתיד להיערך במרתון ת"א ובו קבוצת רצות, ובהן הישראלית לונה צ'מטאי-סלפטר, ינסו לשבור את שיא העולם במקצה לנשים בלבד (שיא אשר עומד על 30:01 דקות).

למקום השני והשלישי אצל הנשים הגיעו שתי רצות קנייתיות – יסקה צ'לנגט עם 30:01 דקות ואסתר בירונדו עם 30:15 דקות. גם אצל הגברים וולדון קיפקירוי רצה להתקרב לשיא העולם של קיפרוטו שעומד על 26:24 דקות, אולם הסתפק בניצחון עם 26:55 דקות. שתי שניות אחריו הגיעו צ'ארלס קיפקירוי ושלישי משלים פודיום קנייתי לחלוטין דניאל טומאקה עם 27:01 דקות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג