לונה צ'מטאי הודיעה: ארוץ השנה במרתון בוסטון

המרתוניסטית הישראלית המובילה תשתתף לראשונה בקריירה במרתון היוקרתי, שייערך ב-17 באפריל: "זה תמיד היה חלום שלי לרוץ יום אחד ברחובות בוסטון ולחוות את האווירה הנהדרת", וגם: הפרגון בהודעה הרשמית של המארגנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לונה צ'מטאי סלפטר. החלמה מהירה | צילום: באדיבות איגוד האתלטיקה

המרתוניסטית הישראלית לונה צ'מטאי-סלפטר הודיעה הערב (שלישי) כי תשתתף לראשונה בקריירה במרתון בוסטון היוקרתי, שייערך השנה ב-17 באפריל. זו עתידה להיות ריצת המרתון הראשונה של צ'מטאי-סלפטר העונה, לאחר שכבר הודיעה שתשתתף עוד לפני כן גם בריצת ה-10 ק"מ במסגרת מרתון ת"א ב-24 בפברואר, בניסיון לשבור שיא עולם במקצה זה.

צ'מטאי-סלפטר הודיעה ברשתות החברתיות: "התחנה הבאה: מרתון בוסטון! זה תמיד היה חלום שלי לרוץ יום אחד ברחובות בוסטון ולחוות את האווירה הנהדרת. אני אסירת תודה למארגנים שהזמין אותי לרוץ בעיר. אני מצפה לראות את כל האוהדים לצידי המסלול בבוסטון".

בסמוך להודעה של צ'מטאי-סלפטר, הוציא מרתון בוסטון הודעה רשמית משלו, כולל כרזה בה בולטת המרתוניסטית הישראלית: "91 אתלטיות מ-18 מדינות יהיו חלק מריצת המקצועניות לנשים במרתון בוסטון, כולל מדליסטיות זהב, שיאניות לאומיות, אולימפיות, פראלימפיות ואלופות בוסטון. יערכו את הבכורה בבוסטון לונה סלפטר, שרון לוקדי ואמאנה בריסו, כשיחזרו שוב להתחרות מנואלה שר, אבאבל ישאנה ומארי אנגוגי".

אחרי שחוותה שנה חלומית ב-2022, שכללה מדליית ארד במרתון של אליפות העולם ביוג'ין, כסף במרתון ניו יורק וארד בריצת ה-10,000 מ' באליפות אירופה, לונה צ'מטאי-סלפטר תנסה להמשיך ולרשום הישגים גדולים גם ב-2023. מרתון בוסטון הוא אחד מששת המרתונים הגדולים והנחשבים בעולם, יחד עם לונדון, ניו יורק, ברלין, שיקגו וטוקיו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג