צפו: מקום 5 לרון פולונסקי באליפות המכללות, שיא אדיר למרשאן

הישג נהדר לשחיין הישראלי, שעלה לראשונה בקריירה לגמר אישי באליפות היוקרתית במשחה ל-200 מעורב אישי. הצרפתי שבר את שיא המכללות ביותר משנייה, וגם השיא האחרון בטבלה עם חליפות אסורות נמחק סוף סוף. צפו במשחים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

אליפות המכללות בשחייה נמשכה הלילה (בין חמישי לשישי) במינסוטה, עם הישג נהדר לשחיין הישראלי רון פולונסקי. השחיין של סטנפורד העפיל לראשונה בקריירה לגמר האליפות היוקרתית וסיים במקום החמישי ב-200 יארד מעורב אישי עם זמן של 1:40.62 דקות.

השחיין האולימפי והשיאן הישראלי ניצח בגמר ב' בשנה שעברה ודורג תשיעי עם 1:39.96 דקות, כך שאמנם לא מדובר בשיא אישי מבחינת התוצאה, אולם מבחינת המיקום זהו שדרוג משמעותי והישג איכותי במיוחד. גל כהן גרומי סיים במקום ה-20 במשחה זה עם 1:42.63 דקות וחברו למישיגן איתן בן שטרית סיים 26 עם 1:43.17 דקות.

מי שניצח במשחה הזה היה כצפוי לאון מרשאן הצרפתי של אריזונה סטייט, שאחרי שנתן לנו טעימה בשליחים אתמול, פשוט ניפץ את שיא המכללות בו החזיק בעצמו עם 1:36.34 דקות, שיפור של יותר משנייה לשיא הקודם אותו קבע באליפות המקבילה אשתקד. במקום השני סיים דסטין לאסקו מקאל, עם שיא אמריקאי חדש של 1:38.10 דקות, שיפור לשיאו של האלוף האולימפי קיילב דרסל.

בשליחים ל-4×50 חופשי ראינו סוף סוף, אחרי 14 שנה, את השיא האחרון בטבלת שיאי המכללות שהושג עם החליפות האחרות נמחק, לאחר שפלורידה קבעה 1:13.35 דקות ושברה ב-83 מאיות את השיא של אובורן מ-2009. עוד במשחה זה, כהן גרומי היה שותף למקום ה-13 של מישיגן במשחה זה עם 19.15 שניות ב-50 חופשי. ישראלי נוסף, בר סולובייצ'יק ממימסוטה סיים במקום ה-24 ב-500 חופשי עם 4:15.87 דקות.

רגע מעט ביזארי התרחש בגמר ה-50 חופשי, לאחר שהמזניק החזיק את השחיינים ב"למקומות" פרק זמן ארוך מהרגיל, שנראה כמו נצח, במיוחד במונחים של ספרינט. את הקריאות "אוווו" שנשמעו ברחבי הבריכה אחרי ההזנקה לא ניתן היה לפספס, והדבר גם השפיע על זמני התגובה, שהיו איטיים מהרגיל. מי שניצח בסופו של דבר היה ג'ורדן קרוקס, אולם עם זמן איטי מהצפוי, 18.32 שניות, 8 מאיות לפני ג'וש ליינדו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג