צפו ברגע המרגש: קבוצת הילדים קיבלה את פני המאמן ששב ממילואים

בן יחזקאל, מאמן קבוצת האופניים חוף כרמל HD-Trek, גויס לאחר ה-7.10 ולחם בעזה. כעת, הוא חזר אל הילדים, שחיכו לו עם מחווה שלא הותירה עין יבשה. צפו בקטע המלא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ילדי הקבוצה מצדיעים לבן יחזקאל | צילום: רונן בוידק

מאז 7 באוקטובר, חיי רבים מאיתנו השתנו מן הקצה אל הקצה, והדבר נכון גם בתחום הספורט. מה שמקבל פחות תשומת לב היא הפגיעה בקבוצות הילדים והנוער, כשמאמנות ומאמנים רבים נקראו למילואים והותירו קבוצות שלמות ללא דמות שתוביל אותם מקצועית ורגשית בימים הקשים הללו.

דוגמה מרגשת במיוחד לכך קיבלנו בענף האופניים מקבוצת הילדים חוף כרמל HD-Trek. בעקבות המלחמה מאמן הקבוצה בן יחזקאל גויס למילואים והפעילות צומצמה משמעותית, כאשר מתוך חמישה מוקדים, רק הסניף המרכזי נשאר פועל, במילוי מקום של המנהל המקצועי דרור פקץ' (שהוא כזכור גם ספורטס דירקטור בקבוצה המקצוענית ישראל פרמייר טק). השבוע, אחרי חודשים ארוכים בעזה, חזר בן למועדון והילדים ערכו עבורו טקס קבלת פנים מרגש ומיוחד.

צפו בטקס המרגש:

הילדים הצדיעו לבן עם חזרתו, אחד הילדים הקריא מכתב תודה מרגש בשם כולם, ולאחר מכן הם העניקו לו פרחים ומתנה. יחזקאל לא הסתיר את התרגשותו ואמר לאחר מכן: "התרגשתי מאוד וחיכיתי לחזור לילדים ולהמשיך לפתח פה קבוצה הישגית".

קבוצת הילדים חוף כרמל HD-Trek היא פרויקט שהקימו יחזקאל ופקץ' לפני שלוש שנים, מתוך הרצון לעבות את ענף אופני ההרים התחרותי בארץ בסטנדרט של חו"ל. הקבוצה הוקמה במקביל לפעילות של המועדון הבוגר. קבוצת הילדים פועלת בישובי חוף הכרמל בלבד ובמספר מוקדים, כשלפני המלחמה, היו פעילים בה עשרות ילדים.

ילדי הקבוצה מעניקים לבן יחזקאל פרחים | צילום: רונן בוידק

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג