צפו בטום ראשטון מדבר: מדליה אולימפית לגורבנקו היא אפשרית

המאמן החדש של נבחרת ישראל בשחייה דיבר לראשונה: "אחד המוקדים העיקריים הוא להעפיל עם השליחים לפריז". גורבנקו: "טום בן אדם מאוד רציני ומקצועי, אני אוהבת מאוד את האימונים שלו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טום ראשטון בישראל: "עד עכשיו החוויות היו רק חיוביות" | צילום: גיא דר

מאמן נבחרת ישראל החדש בשחייה טום ראשטון דיבר היום (רביעי) לראשונה מאז נחת בישראל, במסגרת אימון פתוח שערך איגוד השחייה במכון וינגייט בנתניה. ראשטון העביר את האימון לצדו של מאמן מרכז המצוינות דוד גמבורג, אשר יהיה עוזרו בתפקיד כאן בישראל, כאשר במים לצד השחייניות והשחיינים הישראלים היו גם חברי הקבוצה אותה אימן ראשטון, ובהם שיאנית העולם וסגנית האלופה האולימפית שיבון הוהי מהונג קונג והשחיינים האסטונים קרגור זירק וארמין ללה.

ראשטון אמר: "כולנו מאוד נרגשים להיות פה, החבר'ה בדיוק אמרו שהם ממש נהנו מקבלת הפנים שלהם אתמול, ועד עכשיו זו הייתה חוויה נהדרת לכולם. כעיקרון, אנחנו שנה וחצי מהמשחקים האולימפיים בפריז, וזו המטרה לכולם. עבור הישראלים, יש לנו אליפות עולם מתקרבת (ביולי, ג.ד) ותחרות קריטריון ביוני. אז בשבילם, השגת הקריטריון לפוקואוקה היא העדיפות, כי לישראל אחד המוקדים העיקריים היא להעפיל עם השליחים לפריז".

על השחיינים הישראלים: "עבדתי עם דוד גרצ'יק ואנסטסיה גורבנקו מספטמבר, ומאוד נהניתי לעבוד עם שניהם. בשנה האחרונה הייתה לי ההזדמנות לעבוד עם חלק נוסף מהשחיינים בסבאדל,עם דייויד מארש וראסל מארק, איתם עבדתי הרבה בעבר אז כל החוויות שלי עד עכשיו היו מאוד חיוביות מהישראלים.

על הציפיות מאנסטסיה גורבנקו למדליה בפריז: "כמובן שזה אפשרי, יש לה הרבה עבודה כדי לעשות זאת. עבור נסטיה, זה שיש לה את שיבון איתה, שיש לה כבר שתי מדליות אולימפיות זה מאוד חיובי, גם במונחים של מישהי להתאמן איתה ביום-יום אבל גם מישהי שהיא מעריצה ויכולה לכבד כאישה שכבר עשתה חלק מהדברים האלה אם נסטיה תוכל ללמוד ממנה בתוך הבריכה ומחוצה לה, אני חושב שזה מאוד יכול לעזור לה בדרך לפריז".

ארמין ללה, שיבון הוהי וקרגור זירק בווינגייט | צילום: גיא דר

גורבנקו הוסיפה: "לאחרונה עבדתי עם טום במחנות אימון בחו"ל, מרגש שכל הקבוצה שהתאמנתי איתה לאחרונה הגיעה לארץ להתאמן איתי פה למשך תקופה ממש ארוכה עכשיו. שיבון היא קודם כל בן אדם מדהים, ממש צנועה וחמודה, אישיות מדהימה. גם בתור ספורטאית אני מאוד מעריכה אותה ומעריצה אותה, ויש הרבה על מה. היא עדיין ברמה יותר גבוהה ממני, אבל גם לשם נגיע".

על העבודה עם ראשטון: "טום בן אדם מאוד רציני ומקצועי, אני אוהבת מאוד את האימונים שלו, קצת שונים ממה שבדרך כלל הייתי עושה, אבל אני תמיד אוהבת ללמוד ולקחת דברים חדשים ממאמנים חדשים, אז זה כיף".

הוהי, ללה וגורבנקו בגביע העולם | צילום: איגוד השחייה

על השנה הקרובה: "זו הולכת להיות שנה מאתגרת, ובכלל שנה וחצי עם הרבה עומס, כי יש שתי אליפויות עולם, אליפות אירופה ואולימפיאדה ביחד, פעם ראשונה שזה קורה. גם אני צריכה לראות איך אני מתמודדת עם הדברים האלה, מצפה בקוצר רוח ומתרגשת".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג