טום ראשטון נחת בישראל וישמש כמאמן נבחרת ישראל בשחייה

המאמן הקנדי ישמש כמאמן משימה לנבחרת, יהיה יועץ עבור איגוד השחייה ויעביר השתלמויות למאמנים הישראלים. שחיינים ושחייניות ברמה עולמית גם ינחתו השבוע ויצטרפו לאימונים. ראשטון: "מאוד נרגש להיות פה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
טום ראשטון. יוביל את שחיינוית ושחייני נבחרת ישראל | צילום: תמנע בן, איגוד השחייה

מאמן השחייה הקנדי, טום ראשטון, נחת הערב (שני) בישראל והתקבל בנתב"ג על ידי מנכ"לית איגוד השחייה אמילי ברנס. ראשטון ישמש כמאמן משימה לשחייני נבחרת ישראל, יהיה יועץ עבור איגוד השחייה ויעביר השתלמויות למאמנים הישראלים. למעשה הוא מחליף בתפקיד המאמן את אהוד סגל, שסיים את תפקידו לפני כשבועיים.

ראשטון יצטרף לצוות הנבחרת הכולל את יועץ העל, דייויד מארש, וראסל מארק המומחה המדעי, שיחד יעבדו עם שחייניות ושחייני נבחרת ישראל. מחר צפוי ראשטון להעביר אימון ראשון במכון וינגייט, כאשר אליו אמורים להצטרף בימים הקרובים שחיינים ושחייניות ברמה העולמית כדוגמת שיבון הוהי מהונג קונג, אלופת העולם בבריכת 25 מטר (במשחים ל-100 ו-200 מטר חופשי), שיאנית העולם בבריכת 25 מטר וזוכת שתי מדליות כסף מטוקיו 2020.

בחודשים האחרונים כבר הספיק לעבוד ראשטון בכמה מקרים עם שחייניות ושחייני הנבחרת במחנות אימונים אליהם הצטרפו. בין השחיינים הללו היו גם אלופת אירופה אנסטסיה גורבנקו, דוד גרצ'יק ודריה גולובטי. ראשטון אמר עם הנחיתה: "אני מאוד נרגש להיות בישראל, אני מחכה לפגוש את השחיינים שעוד לא הכרתי ואת השחיינים שכבר עבדתי אתם בעבר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג