פרנקל התקרב למדליה נוספת באליפות המכללות, היסטוריה לאריזונה סטייט

השחיין הישראלי סיים אליפות נהדרת עם שיא אישי ומקום רביעי ב-200 פרפר, מקום שביעי לגרומי וסולובייצ'יק. לאון מרשאן הוביל את קבוצתו לאליפות קבוצתית ראשונה בתולדותיה. צפו ברגעי השיא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הישראלים באליפות המכללות | צילום: איגוד השחייה

אליפות המכללות בשחייה לגברים ננעלה הלילה (בין שבת לראשון) באינדיאנפוליס, עם עוד הופעה נהדרת של השחיין הישראלי תומר פרנקל, שהיה קרוב לעמוד בפעם השנייה על הפודיום היוקרתי. מלבדו, לאון מרשאן המשיך לשבור שיאים והוביל את אריזונה סטייט לאליפות היסטורית ראשונה בתולדותיה.

לכתבות נוספות בנושא:
הישג אדיר: מדליית כסף לתומר פרנקל באליפות המכללות
מקום 5 לגל כהן גרומי באליפות המכללות, שיא מטורף ללאון מרשאן
חוזרים לים! נפתחה ההרשמה למשחי המים הפתוחים של שוונג

כחול-לבן בעיניים
ששת השחיינים הישראלים באליפות יכולים לסמן "וי" על הופעותיהם מעוררות הכבוד, כשמעל כולם כמובן תומר פרנקל. אחרי שזכה במדליית הכסף ב-100 יארד פרפר, ניסה השחיין של אינדיאנה להשלים דאבל במרחק הכפול, והיה בתוך הקרב ממש עד הסיום, אולם לבסוף סיים במקום הרביעי, אך עם שיא אישי מצוין של 1:39.35 דקות. 19 מאיות חסרו לו למקום השלישי, בו עמד איידן האריס.

גל כהן גרומי, בגמר האישי השלישי שלו באליפות (הישג מרשים בפני עצמו) סיים במקום השביעי עם 1:40.05 דקות. עוד בזווית הישראלית, בר סולובייצ'יק השלים אליפות אישית נהדרת עם מקום שביעי במשחה המייל הארוך (1,650 יארד), כשהוא קובע 14:41.40 דקות ומשפר ביותר מארבע שניות את שיאו האישי. רון פולונסקי סיים במקום ה-19 את המשחה ל-200 חזה עם 1:53.41 דקות.

לקינוח, במשחה השליחים 4×100 חופשי שנעל את האליפות פרנקל קבע שיא אישי נוסף כשחיין הראשון של אינדיאנה עם 41.81 שניות, גרומי זינק ראשון גם הוא עבור מישיגן וקבע 42.66 שניות, כשאיתן בן שטרית כשחיין השלישי עבור הוולברינס קבע 43.00 שניות.

בר סולובייצ'יק | צילום: איגוד השחייה

מרשאן וכל השאר
כמו לאורך כל האליפות, גם בלילה האחרון העיניים נישאו לעבר שיאן העולם לאון מרשאן הצרפתי, שלא אכזב ושבר את שיא המכללות ב-200 חזה, עם 1:46.35 דקות כדי להשלים טריפל איכותי במיוחד של ניצחונות. דסטין לסקו קבע שיא מכללות ושיא אמריקאי משלו ב-200 גב עם 1:35:37 דקות, כשהוא מוחק מטבלת השיאים את הוברט קוש ואת ראיין מרפי האלוף האולימפי.

מרשאן ואריזונה סטייט ניצחו ושבר את שיא המכללות גם במשחה השליחים הנועל ובסיום האליפות עשו היסטוריה כשזכו בתואר הקבוצתי לראשונה בתולדותיהם. הקבוצה שמוביל המאמן האגדי בוב באומן הקדימה בטבלת הניקוד את קאל ברקלי, כשבקרב צמוד על המקום השלישי פלורידה הקדימה בשתי נקודות בלבד את אינדיאנה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אילן לולה הגיב:

    אני חושב שבר הוריד איזה יותר מ20 שניות מהתוצאה שנכנס איתה לתחרות.
    יש לנו 2 נבחרות שליחים ברמה עולמית גבוהה
    4*100 מעורב מיקס. ו4*100 מעורב גברים.
    לדעתי יהיו עוד כמה בעתיד.
    חבל שהגברים כרגע (אם שוויץ לא תפרוש) מחוץ לפאריז. אבל המעורב מיקס בעיקר הבנות חייבות להתרכז בחודשיים שלושה שנשאר על הגב (גורבנקו, ספיץ?) ועל החופשי. ( מורוז,גולבוטי,גורבנקו). והבנים על החזה (פולונסקי) והפרפר (פרנקל). אפשר לתת תוצאה היסטורית.

    1. LM הגיב:

      לטעמי סדר ה"איכות" של נבחרות השליחים הוא:
      מעורב מיקס – הניתוח שלך נראה לי מדויק. נראה שהרביעייה האופטימלית היא גורבנקו,ר. פולונסקי, כהן גרומי/ פרנקל וגולובטי בחופשי.
      4*200 גברים – סיכוי לא רע לגמר (לוקטב, כהן גרומי, פרנקל, נמיר/ בו שטרית/ סולובייציק.
      4*200 נשים – על סף גמר – כנראה בחוץ : גולובטי,גורבנקו, ספיץ, פולונסקי.
      4*100 ח' גברים – מקום 10-13
      צריך גם ל"סנכרן" את הנבחרות עם המשחים האישיים במיוחד של גורבנקו

      1. אילן לולה הגיב:

        האמת שעם העומק שנוצר לאחרונה. יכול להיות שנראה ( בפעם הראשונה לדעתי בישראל שימוש במחליפים/ות).
        אני לא בטוח שהגב של ספיץ כרגע אחרי פריצת הדרך שעשתה בתחרות. יהיה רחוק מזה של גורבנקו. ואותו דבר מורוז/גולובוטי בחופשי.
        המאמנים יצטרכו להיות עם אצבע על הדופק. לראות כושר רגעי.
        בכל מקרה. נראה לי שיש כבר אסטרטגיה לכוון את השחיינים לתפקידם בשליחים גם במשחים שהם בוחרים. פולונסקי לדוגמא מתמקד כבר שנה במאה חזה. ( וזה הוריד לו קצת מהמעורב )

        1. אילן לולה הגיב:

          אגב. איזה הרכב אתה שם ב 4*100 גברים חופשי ( לפי הכושר כרגע). ??

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג