פצוע אחד בפיגוע ירי במהלך ריצה לזכר הנופלים בבנימין

מרדכי גדעון בן ה-28 נפצע באורח בינוני בידו, כאשר מחבל פתח באש מרכב חולף לעבר קבוצת רצים שיצאה להנציח את הנופלים ביום הזיכרון. מבית החולים סיפר: "זה מזכיר לי על מה אנשים נלחמו בשבילנו"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אילוסטרציה | צילום: PIXABAY

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה מביא עמו בשנים האחרונות שלל ריצות, משחים ורכיבות זיכרון, בהן מציינים את זכר הנופלים. היום (שלישי) במהלך ריצה לזכר הנופלים בבנימין, אירע פיגוע ירי, כאשר מחבל פתח בירי מרכב חולף לעבר קבוצת הרצים ופצע אחד מהם.

הפיגוע אירע בכביש 60 סמוך לצומת המשטרה הבריטית, כאשר הפצוע היה מרדכי גדעון, בן 28, אשר נפגע בידו. הוא קיבל טיפול במקום על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א ולאחר מכן פונה במצב בינוני לבית החולים שערי צדק להמשך טיפול וכשהוא בהכרה מלאה.

בהמשך אמר גדעון: "העצם שלי מרוסקת, ואני צריך ניתוח, בעזרת השם זה יהיה בסדר. זה מזכיר לי על מה אנשים נלחמו בשבילנו. צר לי שזה קרה אבל אני רוצה להרגיש חופשי בארצי ולרוץ בכל מקום, ואני לא מתחרט". לגבי ריצת הזיכרון הוסיף: "אני גאה במדינה שלנו ורציתי להיות חלק מהמפעל הגדול הזה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג