פורום לנשים בלבד

בימים אלו קם פורום חדש - "נשים בספורט" באתר תפוז אנשים, זהו מקום מפגש ייחודי "נשים בספורט למען נשים", אפשר לדבר על הכל, להכיר, להיפגש, בפורום יתארחו אנשי מקצוע בתחום הספורט וכמובן נארח את הספורטאיות המובילות, הכניסה לגברים מותרת בהחלט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


בימים אלו קם פורום חדש – "נשים בספורט" באתר תפוז אנשים, זהו מקום מפגש ייחודי "נשים בספורט למען נשים", אפשר לדבר על הכל, להכיר, להיפגש, בפורום יתארחו אנשי מקצוע בתחום הספורט וכמובן נארח את הספורטאיות המובילות, הכניסה לגברים מותרת בהחלט

מאת:מור שלזינגר


תמיד נמנעתי מספורט. שיעור התעמלות בבית ספר היו בשבילי חוויה טראומטית ותמיד הגעתי אחרונה. זה המשיך כך שנים רבות, ספורט היה אחד מאותם הדברים שכולם אמרו לי כמה הוא חשוב ובריא, אבל אף פעם לא מצאתי את הזמן לזה.

בין זוגיות, לגידול ילדים, לקריירה, למי בכלל יש זמן לספורט?
פתאום, בגיל 30+, עם שני ילדים קטנים, החלטתי לעשות מעשה ויצאתי לרוץ בשכונה. 13 דקות נמשכה אותה ריצה ראשונה. הייתי גאה בעצמי כאילו סיימתי מרתון. יומיים אחרי יצאתי שוב לרוץ, ואחר כך שוב. פתאום גיליתי שאני נהנית, שהיום נראה אחרת כשפותחים את הבוקר בריצה ושזה עושה לי טוב.

ההתחלה לא הייתה קלה בשבילי, וגם לא ההמשך. למדתי להיעזר במי שסביבי, ובאופן טבעי התייעצתי בעיקר עם נשים. כי רק אישה יכולה להבין את נקיפות המצפון שעולות (בית, ילדים, קריירה, ספורט, מי בא קודם?), את הקושי שקיים באימונים מעורבים עם גברים (שתמיד הגעתי בהם אחרונה), אימונים רבים שעשיתי לבד, מוקדם בבוקר באור ראשון כדי להספיק לחזור הביתה לילדים. וגם את הסיפוק האדיר שמגיע אחרי אימונים קשים, כשהקטנטנים שלי מסתכלים עלי בגאווה, ואומרים "אמא שלי אלופה".


"אמא שלי אלופה"

מעגלי נשים והעצמה
סוזי דבוסקין עזרה לי בצעדי הראשונים בעולם הטריאתלון עם עצות ועידוד. בחודש מרץ השנה התחברנו מספר נשים וביניהן גם דגנית מקא להקמת אירוע מרוץ האופניים הראשון לנשים, אירגנתי אימונים פתוחים לקראתו, ועם מאמנים ואנשי מקצוע רבים נוספים שהתייצבו לצידנו הפכנו את החלום למציאות. לאט לאט מצאתי את עצמי בצד השני, פתאום, אני הייתי הותיקה, התומכת, המייעצת, המסייעת לנשים אחרות להיכנס לעולם המופלא הזה.

לקראת טריאתלון נשים, חברתי לסוזי שלימדה אותי שיעור נוסף בנתינה מכל הלב. יחד המשכנו לתמוך ולהיות שם בשביל נשים. מכאן נולד פורום נשים בספורט שיהיה מקום מפגש – נשים בספורט למען נשים. נארח אנשי מקצוע מרתקים בתחום וכמובן ספורטאיות.


דגנית מקא: הפורום הגיע מתוך הביקוש הגדול


דגנית, איך נולד הרעיון לפורום?

"יותר מדי שעות לבד ברכיבת אופניים (צוחקת). האמת שזה הגיע מתוך הביקוש הגדול שראיתי, שנשים צמאות לעוד תכנים ומידע בנושאים שונים של ספורט: ריצה, טריאתלון, אופניים ועוד. נשים רבות שהגיעו אלינו ממרוץ אופניים לנשים, עברו לטריאתלון, ועכשיו פונות אלינו בשאלות רבות בנושאי ריצה, ומספרות שהיעד הקרוב שהציבו לעצמן הוא הריצה."

סוזי, מה היית רוצה לראות בפורום?
מקום מפגש של נשים בכל רמות הספורט, החל מאלו שחושבות אולי להתחיל, ועד לספורטאיות עלית. מקום שבו ניתן לשאול כל שאלה, ולספר כל סיפור בגאוה. מקום של תמיכה, פירגון, עידוד הדדי, מידע והעצמה!

להצטרפות לפורום נשים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג