"אנחנו הוותיקים ביותר ואנחנו מוטמעים עמוק אצל האנשים"

כך אומר בראיון מיוחד יואב צור מנכ"ל אגנטק בריאות וספורט, יבואנית שעוני הדופק פולר, שמתראיין לשוונג על הנעשה בחברה בימים אלו ומה עוד צפוי בחברה השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

את שעוני הדופק של פולר כולם מכירים, גם אם נכנסתם לא מזמן לעולם הספורט. מסתבר שחברת פולר הפינית, שקיימת כבר כשלושה עשורים בשוק, מיצבה את עצמה לעומק כאן בישראל ואת שעוניה תוכלו לראות כמעט בכל חנות ספורט גדולה, חדרי כושר וחנויות אופניים. מי שעומדת מאחורי המותג בארץ היא חברת אגנטק שאת חטיבת הבריאות והספורט מנהל יואב צור.

"פולר במשך השנים בנתה את שוק שעוני הספורט והדופק". יואב צור | צילום: דגנית מקא-קראוז

כתבות נוספות בנושא
> עסק ספורטיבי | חנות הריצה מרתוניה
> מבחן שוונג | שעון הדופק של פולר V800
> עסק ספורטיבי | ראיון עם מנכ"ל פומה ישראל

צור, 46 מכפר מונאש, הגיע לעבוד באגנטק לפני כ-13 שנה, "הגעתי כמנהל מותג", נזכר צור, "פולר היה אז ממש בחיתוליו". כיום, חטיבת הבריאות והספורט של אגנטק מונה 30 עובדים שמחולקים לשתי קבוצות עיקריות, קבוצת מוצרי הצריכה שכוללת בתוכה את שעוני הדופק וספורט, משקלים שמודדים אחוזי שומן ומדי לחץ דם לסוגיהם. והקבוצה השנייה שייכת לטכנוג'ים שהיא חברה איטלקית העוסקת בציוד לחדרי כושר, לקליניקות של פיזיותרפיה וכדומה.

כיום, משווקים מוצרי הצריכה של אגנטק בלמעלה מ-200 חנויות ברחבי הארץ כמו חנויות ספורט, חנויות אופניים וחדרי כושר ובאגף הבריאותי משווקים גם בבתי מרקחת. "אחד היתרונות הגדולים שלנו הוא שיש לנו קבוצת שירות גדולה ומושקעת. ישנם אנשים שתפקידם לתת תמיכה ברמה הגבוהה ביותר לכל משתמשי הקצה, בעיקר למוצרי פולר. יש לנו שלושה טכנאים שעברו הסמכה בפינלנד על השעונים. יש לנו עובדות שנותנות מענה פרונטלי ללקוחות שמגיעים ויש לנו מישהי בשירות שעונה לטלפונים. יש גם טכנאי ותיק שמקבל פה בחנות לקוחות שהם מובילי דעה, על מנת להסביר להם מבחינה מקצועית ברמה הגבוה ביותר". לקוחות שרוכשים את מוצרי פולר מקבלים מענה שלם לשאלות, תקלות ובעיות, "המענה כולל כל מה שקשור בהדרכה טכנית, תמיכה אחרי רכישה. אם המשתמש נתקל בתקלה או בעיה אז יש לנו מעבדה מוסמכת לטיפול במכשירים האלו".

מהו הלחץ בעבודה מ-1 עד 10.
"9, כי כל הזמן צריך לקחת החלטות ויש דילמות. השוק והצרכים מאוד משתנים וצריך להיות מהיר ולקחת החלטות מהירות".

מה חדש בחברה ועל מה אתם עובדים בימים אלו?
"היום אנחנו לקראת השקה של מספר קווי מוצרים. פולר במשך השנים בנתה את שוק שעוני הספורט והדופק, אבל קצת איבדה מהיוקרה שלה כשהכל הלך לכיוון ה-GPS. בחודשים האלו אנו משיקים מספר מוצרי דגל שישימו את כל האור חזרה בחזית ונוכל לתת מענה לכל הרצים, הטריאתלטים ורוכבי האופניים. פולר ייצרה במשך 30 שנה שעונים לדופק, זה הלב שלה והמהות שלה אבל העולם השתנה היום והוא לא מתבסס רק על דופק אלא גם על מדידת מרחק, זמן וכל הטכנולוגיות החדשות. פולר בעצם היתה נאמנה מאוד לעצמה ולנושא הדופק, אבל היא למדה שהטכנולוגיה השתנתה ועשתה את השינויים בהתאם.

"הדבר השני אותו אנו משיקים זה המרכז החדש. זוהי חנות קונספט שנמצאת ברמת החייל ואנחנו מציגים את כל מוצרי הדגל של החברה ובראשם את המותג פולר. המרכז נועד לשרת צרכנים ומובילי דעה. במרכז הזה אנו מסוגלים לתת מענה שקשור בתמיכה, שירות והכוונה למשתמשי הקצה. למובילי הדעה, זה בית שבו אנו מקבלים את המדריכים, המאמנים, הפיזיותרפיסטים והדיאטנים. פה הם יכולים למצוא אוזן קשבת, ללמוד דברים, לקדם דברים וליהנות מהידע המקצועי שנצבר אצלנו. אנחנו עושים הרבה מאוד ימי הדרכה, מחלקים לכמה תחומים: ימי הדרכה לרשתות קמעונאיות כמו רשת מגה ספורט, ורטהיימר, הולמס פלייס וכדומה ועושים ימי הדרכה למאמנים מקצועיים.

"פולר מייצרת במשך שלושה עשורים שעונים לדופק, זה הלב שלה והמהות שלה" | צילום: דגנית מקא-קראוז

"כיוון שאנחנו הרבה מאוד שנים בעולם הספורט בישראל, אנחנו חרטנו על דגלנו גם את התמיכה בספורט בישראל ובעקבות כך בצורה עקבית, אנחנו לוקחים ספורטאים, בעיקר צעירים ומשתדלים לעזור להם בכל מה שקשור למחנה אימונים, ציוד ודברים מהסוג הזה וגם תמיכה בקבוצות מובילות, אנחנו יוצרים איתם קשר מאוד מקצועי. יש לנו קשר רחב עם קבוצות כשותף מקצועי, אנחנו מלווים את הקבוצה, נמצאים באירועים, כשהקבוצה עושה ערב סיום עונה אנחנו תמיד מגיעים ונותנים פרסים למצטיינים. אנחנו מחזקים מאוד את הקשר בין קהילת הספורטאים לחברה שלנו".

מה היעדים המקצועיים לשנה הקרובה?
"בחשיבות הכי גבוהה – לחזור לקדמת הבמה בכל מה שקשור לשעוני פולר בקהילת הרצים והטריאתלטים. היתה לנו נסיגה מסוימת אבל היום לאור ההשקה האחרונה של השעון V800, אנחנו ממש מרגישים חזרה של לקוחות. אנחנו רוצים לחזק את הקשר עם המשתמש הסופי ועם המאמן שלו ולצורך כך אנו מפעילים את המרכז, כדי שיוכל לתת מענה לשני הטווחים הללו".

מה האתגר הכי גדול בשוק הישראלי היום?
"האתגר הגדול ביותר הוא שלישראלי חשוב לאמץ הכל בקדמת הטכנולוגיה. אנחנו שוק מאוד דינמי, להבדיל מהשווקים באירופה ששם האנשים יותר שמרניים ולוקח להם זמן להחליף ולשנות דברים. בישראל, הקושי שלנו הוא להתמודד עם התנהלות הצרכן שהיא מאוד דינמית ומאוד תובענית ורוצה להיות בשיא הקדמה כל הזמן, כמו שאנחנו רואים בעולם הסמארטפונים".

מה שונה בניהול המותג בישראל לעומת חו"ל?
"פולר היא חברה בינלאומית שיושבת בפינלנד ומשווקת בלמעלה מ-130 מדינות. כשאני מסתכל על הקולגות, אפשר להגיד שכולנו עובדים לפי קו בינלאומי מאוד ברור ועקב כך הפרסום ויחסי הציבור הולכים לפי הקו בינלאומי של החברה. בכל מה שקשור למשל לאירועים, תמיד מציגים בפולר את ישראל כמשהו בולט. במרתונים הגדולים כמו תל אביב וירושלים, אנחנו מופיעים עם ביתן מאוד גדול וססגוני ובפולר בחו"ל מאוד מקפידים על השמרנות של האוהלים הקטנים ולא יוצאים מגדרם. בישראל בגלל שהשואו נורא גדול, אנחנו מתאימים את עצמנו לקהל".

מהו לדעתך ההישג הכי גדול שלך?
"כמי שממש התחיל עם הנושא הזה, אנחנו מרגישים שיש לנו תרומה רבה להתפתחות של נושא הריצה ומודעות לספורט ואיכות חיים ומבחינתי ההישג הגדול הוא בכך שאנו יודעים שיש לנו חלק בלתי נפרד בתוך אותה הטמעה של ספורט ואורח חיים בריא. אנחנו לא משווקים רק מוצרים, אנחנו משווקים תפיסה שלמה".

מה מבדל אתכם מהמתחרים?
"אנחנו הוותיקים ביותר, הוותק הוא משמעותי ואנחנו מוטמעים עמוק אצל האנשים. אין כיום ספורטאי שלא מכיר את פולר בצורה כזו או אחרת. אנחנו מקיימים מערכות מאוד עמוקות עם עולם הקמונאות, אנחנו נמצאים בכל הרשתות הגדולות. כיוון שיצרנו במשך השנים מערכת מאוד עמוקה של קשר עם הקימעונאי, אז למרות שיש תחרות הם שומרים לנו את הבמה כי בסופו של דבר, נכון שהקימעונאי רוצה גם מבחר, אבל הוא רוצה גם תמיכה ושירות. יש לי הרבה אנשים בשטח אז אנחנו יודעים לתת את השירות. אנחנו נותנים כיום שירות ברמה מאוד גבוהה והכל תחת תקן מסודר. יש לי מתקני שירות שפרוסים גם בארץ, באילת, רמת ישי ונתניה. אנחנו יודעים טוב מאוד שמוצר לא רק שאנחנו קונים, אנחנו גם רוצים לקבל עליו שירות".

פרגן למתחרה אחד שלכם.
"סונטו, עם דגם מאוד ספציפי של שעון Outdoor בלי יותר מדי רעש וצלצולים, הצליחו לייצר ביקוש ואהדה סביב המוצר והמותג ואני מפרגן להם על זה".

באופן אישי, האם אתה עושה ספורט?
"עברתי את כל גלגולי הספורט. עשיתי קצת טריאתלון וריצה שהשיא היה מרתון פראג לפני חמש שנים, אבל בדרך עשיתי המון מרוצי חצי מרתון ו-10 ק"מ. בשנים האחרונות אני בעיקר מתמקד באופניים. אני רוכב באופן קבוע על אופני הרים עם הקבוצה בעמק חפר. לפני שלוש שנים החלטתי לפתוח קבוצת אופניים באגנטק, אחת לשלושה שבועות יש לנו אימון משותף, אבל הקבוצה מתאמנת למען מטרה מסוימת שהיא מסע גלגלי אהבה למען בית חולים אלי"ן. כל רוכבי הקבוצה מתחייבים לתרום 750 שקל עבור המסע. אני, כמנכ"ל החברה עוזר ומשלים למי שקשה לו. זוהי שנה שלישית ברציפות שאנחנו רוכבים ומסיימים בבית חולים אלי"ן".

עובדי החברה עוסקים בספורט?
"יש לי פה רמה מאוד גבוהה של ספורטאים. האווירה אצלנו היא ספורטיבית, עובדים מתאמנים, רצים ורוכבים על אופניים ויש לי פה כמה כוכבים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • דני גולד הגיב:

    מהכרות רבת שנים עם פולאר – בהחלט ראוי לציין את רמת השירות הגבוהה שלהם. עברתי לסונטו לפני 4 שנים ולא זכיתי לשירות כמו שפולאר נתנו בזמנו. יש מצב שהסדרה החדשה תחזיר אותי לפולאר – רק המחיר חייב לרדת. המתחרים לוקחים הרבה פחות על מוצר דומה. ותחשבו על זה…..

  • ירון הגיב:

    בולשיט…חרא מוצר ביחס למתחרים רמת דיוק של גי פי אס גרועה ביחס לגרמיין עפ כל מחקר שאפשר למצא באינטרנט,והשרות פשוט גרוע!!!
    קניתי את ה RX5 U Uואחרי פחות מחצי שנה התחלתי לבקר פעם או פעמיים בשבוע במשרדי אגנטק…ואחרי שהחליפו לי בטרייה ואז בטריה ברצועת דופק ולקחו את השעון לבדיקה ושוב לבדיקה ושוווווב אמרו לי שהמכשיר בסדר גמור,בינתיים חלבו אותי בכמעט 300 שח….ונחשו מה?הגיפיאס המשיך לזייף ובענק. אחרי פחות מ7 חודשים מיום הקנייה הייתי עם גרמיין חדש על היד ולגבי פולאר-NEVER AGAIN

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג