עכשיו זה רשמי: דומניקו פוצוביבו הצטרף לישראל פרמייר טק וירכב בג'ירו

כפי שפורסם בשוונג, הרוכב האיטלקי הוותיק חתם בקבוצה הישראלית ויוביל אותה בג'ירו הקרוב בפעם ה-17 בקריירה שלו: "קיבלתי תמורה על החודשים הקשים במהלכם התאמנתי לבד. אני מגיע במוטיבציה עצומה ובאמונה שאתן לקבוצה עונה מעולה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דומניקו פוצוביבו | צילום: ספרינט סייקלינג

המטפס האיטלקי הוותיק דומניקו פוצוביבו חתם היום (שלישי) רשמית במדי ישראל פרמייר טק ויוביל את הקבוצה בג'ירו ד'איטליה בפעם ה-17 בקריירה הארוכה שלו. כזכור, בשוונג פורסם כבר בשבוע שעבר על כך שהרוכב האיטלקי בדרך לקבוצה הישראלית, וכעת הדבר הפך לרשמי.

פוצוביבו שמר על רמה גבוהה גם בעונות האחרונות חרף גילו המתקדם (בן 40) וסיים בעונה החולפת במקום השמיני בדירוג הכללי בטור האיטלקי היוקרתי במדי קבוצת Intermarché-Circus-Wanty הצרפתית.

האיטלקי המכונה "הפרעוש מפוליקורו" מצא את עצמו ללא קבוצה בתחילת העונה הנוכחית, אבל המשיך להתאמן קשה בתקווה לקבל הזדמנות, שהגיעה כאשר הקבוצה מישראל החליטה לצרפו לסגל. "למרות גילו, השתכנענו שיש לו עדיין הרבה מה לתת", אמר הבעלים של הקבוצה סילבן אדמס. "אני משוכנע שהוא יחזק אותנו בלא מעט טורים השנה וכמובן – בג'ירו ד'איטליה".

דומניקו פוצוביבו | צילום: ספרינט סייקלינג

מנהל הקבוצה צ'ל קרלסטרום הסביר את ההחלטה ברקורד המוכח של האיטלקי כספק נקודות במאבקים על הדירוג הכללי: "הוא מקצוען אדיר, לוחם גדול עם יכולת לנפק תוצאות בעיקר במאבקי הדירוג הכללי".

פוצוביבו הודה לקבוצה על האמון: "קיבלתי תמורה על החודשים הקשים הללו במהלכם התאמנתי לבד בלי לדעת כיצד זה ייגמר. אני מגיע במוטיבציה עצומה ובאמונה שאתן לקבוצה עונה מעולה". זו תהיה העונה ה 19 של פוצוביבו כמקצוען. האיטלקי קטן המידות סיים שבע פעמים את הג'ירו עם תוצאת טופ 10 בדירוג הכללי. הוא ניצח בעבר שלבים בג'ירו, בטור השוויצרי ובוולטה קטלוניה.

כזכור, כבר כיום, יש בסגל של הקבוצה הישראלית רשימה מכובדת של רוכבים ותיקים בעלי שם והישגי עבר, בראשם אלוף הטור דה פראנס ארבע פעמים כריס פרום בן ה-37, בן הרמנס בן ה-36, דריל אימפיי בן ה-38, סיימון קלארק בן ה-36, רטו הולנשטיין בן ה-37, יקוב פולסנג בן ה-37 ומייקל וודס בן ה-36.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג