עידן חדש: פרימוז' רוגליץ' חתם בקבוצת בורה, ירוויח כ-5.5 מ' אירו לעונה

אלוף הג'ירו ואחד הרוכבים הגדולים בעולם עוזב את יומבו ויסמה וישמש כמוביל בקבוצה הגרמנית, שתאלץ לשלם פיצוי של 3 מ' אירו לקבוצתו הקודמת. מנהל בורה: "רוצים להשאיר חותם במרוצים הגדולים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פרימוז רוגליץ'. מה היעד הבא? | צילום: shutterstock

אחד הרוכבים הגדולים בסבב המקצועני כיום, פרימוז' רוגליץ', מצא בית חדש. אחרי שאישר רשמית כי יעזוב את יומבו ויסמה בתום העונה הנוכחית, הודיעה היום (שישי) קבוצת בורה הגרמנית כי הסלובני אלוף הג'ירו ד'איטליה המכהן יצטרף לשורותיה החל מהעונה הבאה.

לכתבות נוספות בנושא:
עכשיו זה רשמי: מארק קוונדיש הודיע כי ימשיך להתחרות עונה נוספת
רוגליץ' ניצח את פוגצ'אר בג'ירו דל'אמיליה, הקרב החוזר בלומברדיה בשבת
"פרק אחד נסגר ואחר נפתח": פטר סגאן תולה את אופני הכביש

לפי הדיווחים, ניצחה בורה את קבוצת איניוס הבריטית, שרצתה גם היא את הרוכב בן ה-33, והיא תשלם כ-3 מיליון אירו דמי פיצוי ליומבו ויסמה על התרת חוזהו של רוגליץ', שצפוי להרוויח כ-5.5 מ' אירו לעונה. לסלובני היו שלל הצלחות בשמונה שנותיו בקבוצה ההולנדית, כולל ארבע זכיות בגרנד טורים – שלוש פעמים ברציפות בוולטה (2021-2019) ופעם אחת בג'ירו בעונה החולפת.

ראלף דנק, מנהל קבוצת בורה, מסר לאחר החתימה: "כרוכב וכמנהל קבוצה, הסבלנות היא הכרחית, לא תמיד המתקפה הראשונה היא שמביאה להצלחה. לפני שמונה שנים, פרימוז' רוגליץ' כמעט הצטרף אלינו לקבוצת הפיתוח, כעת הוא מצטרף אלינו כמקצוען עם רשימת הישגים ארוכה, שמעטים השיגו כמוה".

עוד הוסיף דנק: "עבורנו, החלק המשמעותי הוא לא הישגי העבר, אלא העתיד. ביחד אנחנו רוצים להשאיר את חותמנו במרוצים הגדולים. פרימוז' מעריך את החוזק של הסגל שלנו ויודע שיש פוטנציאל גדול בחבריו החדשים לקבוצה. אני משוכנע שהאישיות שלו תשמש השראה לקבוצה כולה, כי הוא מנהיג עם רצון עז לנצח, והוא גם בו בעת רוכב קבוצתי. מעל העל, עם זאת, הוא מאוד אוהב את מה שהוא עושה ועבורי זה המפתח להצלחה".

סבירות גבוהה שרוגליץ' ישמש כרוכב המוביל של הקבוצה לטור דה פראנס בשנה הבאה, וזאת לאחר שהעונה לא לקח חלק בטור, אלא התמקד בג'ירו, בו זכה, ובוולטה, בו סייע לחבר קבוצתו ספ קוס לנצח, אך הביע את מורת רוחו מכך שלא ניתנה לו ההזדמנות להתמודד על הניצחון בעצמו. אגב, מחר ירכב רוגליץ' כנראה בפעם האחרונה עבור יומבו, כשייזנק למונומנט האחרון של העונה, איל לומברדיה.

בקבוצת בורה כמה רוכבים חזקים שיסייעו לרוגליץ', בדמות אלוף הג'ירו אשתקד ג'אי הינדלי, הכוכב העולה מהוולטה האחרון קיאן אויטרברוקס ואלכסנדר ולאסוב, שכבר סיים בטופ 10 בכל אחד מהגרנד טורים בשנים האחרונות. סימן שאלה עולה לגבי מאמנו של רוגליץ' ביומבו מארק לאמברטס, האם יעבור גם הוא לבורה או שיישאר בקבוצה ההולנדית, בה הוא משמש גם כמאמנו של וואט ואן ארט.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג