עזרת נשים | 5 מרוצי נשים בעולם שכדאי לכן להכיר מקרוב

לא רק בישראל, מרוצי נשים הם טרנד חם בכל העולם, קבלו 5 מרוצים ייחודיים שכדאי לכן לבקר בהם בקרוב - לקראת GOOD LIFE RUN מרוץ הנשים של סופר-פארם בהרצליה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא רק בישראל, מרוצי נשים הם טרנד חם בכל העולם, קבלו 5 מרוצים ייחודיים שכדאי לכן לבקר בהם בקרוב – לקראת GOOD LIFE RUN מרוץ הנשים של סופר-פארם בהרצליה

מאת:ארן הרשלג

פאריס
אין מה לעשות הפריזאיות גם כשהן רצות, הן עושות את זה כאילו הן יצאו עכשיו מעל דפי הכרומו של "ווג". קחו לדוגמה את מרוץ הנשים בפאריס שמתקיים ב-14 בספטמבר וקרוי "La Parisienne" או בצרפתית מדוברת "הפריסאיות". המרוץ הזה שישיק השנה את המהדורה ה-18 שלו, השיק את המהדורה הראשונה שלו כבר ב-1997. המרוץ מתהדר בלא פחות מ-30 אלף רצות שמתאוות לרוץ למרחק של 6 ק"מ ומוזנקות למרגלותיו של האייפל האלמותי.




מרוץ הפאריסאיות. ישיק השנה את המהדורה ה-18 שלו


מי שנחשפת למרוץ הזה, לא יכולה היתה להתעלם מההפנינג המוטרף סביבו, מהססגוניות, הצבעוניות והאנרגיות הטובות השוררות בו. המרוץ הוא חלק מאירוע מתגלגל שנמשך שלושה ימים ועמוס בכנסים והרצאות סביב נושא דגל מתחלף שהשנה הנושא היה "יפן-ארץ השמש העולה". כדאי להתחיל להתעניין אם אתן רוצות לרוץ, שכן ההרשמה נסגרת די מהר, אז תעשו לכן תזכורת בספטמבר בון וויאז'.

המרוץ הקרוב: 14.9.2014
מרחק: 6 ק"מ
משתתפות: 30,000 רצות
עוד משהו: לאורך שלושת ימי האירוע מתקיימים בכפר קורסים, אימוני כושר, יוגה אקספו משובח ושאר ירקות
טעימה: ראו כאן

ברלין


ברלין אמנם נחשבת לבירת חיי הלילה, אבל גם בשעות היום יש לה כמה דברים להציע. מרוץ הנשים של ברלין ספר עד כה 30 מהדורות, והמהדורה הקרובה תתקיים בחודש מאי 2014 ובאירוע האחרון השתתפו 18,512 רצות בדיוק. אם אתן בסביבה באותה תקופה, תוכלו לקחת חלק באחת ארבעה מקצים: הליכה למרחק 10 ק"מ; הליכה נורדית למרחק 10 ק"מ; ריצה למרחק 5 ק"מ; ומקצה למרחק 10 ק"מ, אבל גם הילדים לא יוצאים כאן מקופחים וכחלק ממגמה עולמית כוללת, גם כאן הילדים זוכים להזנקה משלהם למרחק צנוע של 800 מטר. אם כבר מחפשים הקשר ישראלי, אז דעו כי אזור הזינוק והאוהל המרכזי נמצא ברחוב יצחק רבין שבברלין.


מרוץ הנשים בברלין. אזור הזינוק והאקספו נמצאים ברחוב יצחק רבין בעיר

המרוץ הקרוב: 10.5.2014
מרחק: 5 ק"מ לסקרניות ומתחילות, 10 ק"מ למאותגרות
משתתפות: 18,000 רצות
עוד משהו: המרוץ הראשון התקיים ב1984 והשתתפו בו 645 נשים בלבד

טעימה: ראו כאן

ניו יורק ולוס אנג'לס

היתרון במרוצי נישה הוא היכולת לתעל רצונות טובים אל עבר מטרה נעלה. אחד כזה הוא מרוץ הנשים של ניו יורק ולוס אנג'לס שהספיק עד לדקות אלו לגייס 68 מיליון דולר למאבק בסרטן השד והשחלות. את המרוץ והאידיאולוגיה מקדמת חברת הקוסמטיקה רבלון כמעט שני עשורים. במרוץ האחרון בניו יורק קידמה את הרצות השחקנית ההוליוודית אמה סטון ובלוס אנג'לס היתה זו האלי ברי זוכת פרס האוסקר שעמדו ועודדו את הרצות לכל אורך הדרך.




מרוץ הנשים בניו-יורק. האלי ברי ההרה מזניקה וחושפת בטן הריונית


המרוץ הקרוב: 3.5.2014 בניו-יורק; 10.5.2014 בלוס אנג'לס
מרחק: 4.33 ק"מ
משתתפות: 20,000 רצות
עוד משהו: המרוץ מתחיל בטיימס סקוור ומסתיים בסנטרל פארק עם אקספו מהולל

טעימה: ראו כאן

כתבות נוספות בנושא
> תוכנית אימונים ל-4 ק"מ של המאמנת הבכירה נילי אברמסקי

> ראיון עם גלינה רוזין, האשה הילידה שתשתתף במרוץ מים לי-ם
> האם צריך לקיים אירועי ספורט לנשים בלבד?

סן דייגו, קליפורניה

סן דייגו לא נשארת מאחור וגם היא התארגנה על מרוץ לנשים בלבד לאורך המפרץ הציורי שלה, אך עם קשת אפשרויות רחבה יותר – מקצה של חצי מרתון, 10 ו-5 ק"מ. המרוץ שידוע בשמו המעניין "Mermaid Run" הוא מרוץ הידוע שהינו בעל מסלול שטוח וללא עליות, ומאפשר לנשים בכל הגילים לרוץ בקבוצות גיל משלהן.


מרוץ סן-דייגו. מאפשרים לילדות מגיל 6 עד 12 להשתתף במקצה משלהן


המרוץ הקרוב: 8.2.2015
מרחק: 5 ק"מ, 10 ק"מ ו-21 ק"מ
משתתפות: 10,000 רצות
עוד משהו: המרוץ מאפשר גם לילדות מגיל 6 עד 12 להשתתף במקצה משלהן למרחק יעד של 2.5 ק"מ

טעימה: ראו כאן

פניקס, אריזונה

על זה אנחנו משערים בוודאי לא שמעתם – מרוץ לנשים בבוץ מבית היוצר של אריזונה הנמתח לאורך 5 ק"מ. אז נכון שסוגיית האדבנצ'ר רייס נחשבת לנישה שיוצאת מהקופסה ומהנורמות המוכרות של ריצת סבולת לב-ריאה רגילה, אבל בכל זאת טוב שיש גם את אותה. זהו מסלול מכשולים בו קופצים מעל משוכות שבסופן "אמבטיות בוץ" מענגות, אך אל תדאגנה זהו המרוץ היחיד שנותן בסוף המסלול למשתתפות שלו להתקלח בקו הסיום. מכיוון שמדובר במרוץ שהוא סוג של בילוי, מומלץ להגיע אליו בקבוצות ואם אתן כבר משקיעות אז גם מחופשות – התחפושת הזוכה מקבלת פרס שווה.



מרוץ פניקס. רק אל תבקשו קפה בוץ


המרוץ הקרוב: 23.2.2015
מרחק: 5 ק"מ דביקים מבוץ
משתתפות: 1,300 רצות
עוד משהו: בדרך כלל אנשים רוצים לצאת מהבוץ, כאן המטרה היא להיכנס כמה שיותר לבוץ
טעימה: ראו כאן

לפרטים והרשמה למרוץ הנשים של סופר-פארם בהרצליה: Goodliferun.co.il

27.3.2014


   אֹרן הרשלג
   עורך ראשי אתר Shvoong



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג