סנסציה בדרך? עומר ורד וילנצ'יק בן ה-16 מוביל את אליפות אירופה בשייט

השייט בן ה-16 מדהים את היבשת כשנותר יום אחד לסיום האליפות בדגם סירות ILCA ביוון, וינסה לשמור על מקומו ולהשיג גם את הכרטיס האולימפי לפריז. שי קקון לא העפילה לשיוט המדליות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
עומר ורד וילנצ'יק. צילום | Matias Capizzano

היום החמישי לאליפות אירופה בשייט בסירות ILCA ביוון הסתיים והדרמה בנבחרת הישראלית נמשכת, כאשר עומר ורד וילנצ'יק, בן 16 בסך הכל, ממשיך להוביל את האליפות יום לפני סיומה.

וילנצ'יק פתח את היום כאשר הוא ממוקם במקום הראשון והמשיך להגדיל את יתרונו בפסגה. הוא סיים את השיוט הראשון במקום הראשון, השיוט השני הלך הרבה פחות טוב, ואותו סיים ולנצ'יק במקום ה-22, כאשר הוא יורד זמנית למקום השני בתחרות. הדרמה נמשכה גם בשיוט השלישי שכאשר וילנצ'יק זינק מצוין, סיים חמישי ובכך חזר למקום הראשון, כאשר הוא עם 13 נקודות לחובתו, חמש נקודות לפני המקום השני.

עומר ורד וילנצ'יק. צילום | Matias Capizzano

מעבר לסיכוי למדליה אירופאית מפתיעה במיוחד מבחינתו, וילנצ'יק ממקם את נבחרת ישראל בעמדה מצוינת להשגת הקווטה למשחקים האולימפיים, שכן שתי המדינות הראשונות בתחרות יקבלו את הכרטיס לפריז (מבין אלו שטרם השיגו אותו). מאידך, התחרות עוד רחוקה מסיום, שכן מחר ייערכו עוד שלושה שיוטים, והפרשי הנקודות בפסגה קטנים מאוד. בין המקום הראשון למקום הרביעי מפרידות שמונה נקודות והמרחק בין הישראלי לבין המתחרים מסלובניה ואוקראינה, שיכולים להשיג אותו במרוץ לקווטה, עומד על 14 נקודות בלבד.

מחר, כאמור, יתקיימו שיוטי בית הזהב, אליו העפילו עוד שני שייטים ישראלים – מאור בן הרוש שנמצא כעת במקום ה-28 וראם מגן במקום ה-30. בנבחרת הנשים יתקיים מחר שיוט מדליות, אליו לא הצליחה להעפיל שי קקון, שסיימה את היום במקום ה-19 הכללי. קקון אמנם ניצחה בשיוט אחד היום, אך סימה במקומות 14 ו-20 בשני השיוטים האחרים ולא הצליחה להיכנס ל-10 גדולות. את הכרטיס לפריז תנסה קקון להשיג באפריל, בתחרות ההזדמנות האחרונה שתערך בצרפת, שם יוענקו שלוש הקווטות האחרונות בדגם ה ILCA למשחקים האולימפיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג